Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در نخستین نشست مشورتی کارشناسان منتخب دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: برای توسعه می توان از نمونه های موفق الگوبرداری کرد و شاید این روش یکی از کم هزینه ترین راه ها برای باشد البته به شرط اینکه مدیران از نزدیک این دستاوردها را ببینند و مشابه آن را در استان اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به روند کاری این مجموعه های مشورتی اشاره و تصریح کرد: در این جلسات مسائل و مشکلات استان طبقه بندی و در کارگروه های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند تا با راهکارهای عملیاتی در جهت رفع موانع اقدام شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: یکی از راهبردهای عملیاتی برای از میان برداشتن بروکراسی ایجاد طرح های بی نام بود که هم اکنون با جدیت تحت اقدام دولت در استان ایلام است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: بروکراسی اداری یکی از آن موانع جدی است و تلاش داریم تا حد امکان آنرا از سر راه مردم و سرمایه گذاران برداریم.

استاندار ایلام گفت: استفاده از نظرات مجموعه های مشورتی راهی موثر است، باید چالش ها و موانعی که سد راه توسعه و خدمت رسانی بیشتر به مردم می شود با کمک همین مجموعه های مشورتی از میان برداشت.

وی افزود: مشاوران اصلی مردم هستند و در سفرهای شهرستانی، میز خدمت و دیدارها و ملاقات هایی که با مردم، خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ... داشته ایم سعی کرده ایم نظرات آنان را در حوزه های مختلف بگیریم و اجرایی کینم.

وی یادآور شد: از هر فرصتی برای گرفتن مشورت از مردم استفاده و امروز علاوه بر دیدارها و ملاقات های مردمی به بهانه های مختلف از وجود سه گروه مشورتی بصورت تخصصی استفاده می کنیم.

استاندار ایلام به این سه مجمع مشورتی اشاره کرد و گفت: مجمع مشورتی در تهران با حضور افراد ذی نفوذ در دستگاه های کشور، شورای مشورتی با حضور نخبگان و صاحب نظران در استان و شورای مشورتی از بدنه کارشناسی ادارات استان سه مجمع مشورتی برای توسعه استان بوده که هریک دارای ویژگی های خاص خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی استان مشکلات دولت سرمایه گذاران خدمت رسانی خانواده جانبازان و ایثارگران نخبگان کارشناسی جانبازان و ایثارگران خانواده خدمت رسانی دستگاه های اجرایی استان مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله