Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دامادی عروس خانم را زنده زنده در آتش کشت.

مرد پاکستانی در پی اختلاف خانوادگی همسرش را به آتش کشید.قربانی پس از 2 روز انتقال به بیمارستان جان سپرد. گزارش‌های پلیس Police کراچی نشان می دهد که سلما مدتها بود که توسط احمد مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت تا اینکه به دست وی کشته شد. مادر مقتول خواستار اجرای عدالت برای دخترش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس بازار داغ ماساژ با چاقو+16+عکس دختر 19 ساله تهرانی 15 ساعت در شوک قتل مادرش در مقابل چشمانش بود ! زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران آخرین خبر از روحانی محبوب ده ونکی ها / او 4 شاکی خصوصی دارد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police اخبار حوادث ایران شوهر آتش مرد پاکستانی آتش کشید عکس فیلم ازدواج پاکستان مرد دانشجو عجیب دختر ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین