Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@15:54:53 GMT

واکنش برانکو به احتمال برکناری گرشاسبی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۲۳۹

یک روز قبل از دیدار پرسپولیس مقابل پیکان، برانکو ایوانکویچ در کنفرانس خبری خود، برای اولین بار بعد از نایب قهرمانی در آسیا، صحبت از عدم دریافت مطالباتش کرد و این در حالی است که حمیدرضا گرشاسبی چندی پیش، گفته بود به کادرفنی پول پرداخت شده تا آن‌ها با خیال راحت و روحیه بالایی به تمرینات بروند.

در حاشیه تمرین روز سه شنبه که یک ریکاوری ساده بود، بار دیگر شاهد عدم حمایت «ملموس» برانکو از گرشاسبی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع سرمربی پرسپولیسی‌ها وقتی با سوالی در خصوص احتمال برکناری گرشاسبی با قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در شرکت‌های دولتی مواجه شد، گفت: «نمی‌دانم گرشاسبی می‌رود یا می‌ماند. خیلی وقت است این حرف‌ها را می‌شنوم. در مورد فدراسیون هم موضوعاتی از این قبیل شنیدیم. نمی‌توانم در مورد مقررات داخلی ایران صحبت کنم. در ایران تغیرات خیلی زود به زود انجام می‌شود. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی سازمان‌های بزرگی هستند و قائم به فرد نیستند. شما دیدید چند بازیکن ما رفتند، اما با این وجود همچنان قهرمان هستیم و به فینال آسیا رفتیم.»

این در حالی است که وقتی در زمان مدیریت علی اکبر طاهری، بحث به احتمال برکناری مدیرعامل وقت باشگاه رسید، برانکو در مصاحبه‌ای گفت: «اگر طاهری برود، من هم از پرسپولیس جدا می‌شوم، چون نمی‌توانم به تنهایی، پلن‌های فنی باشگاه را پیش ببرم!» 

از قرار معلوم شکرآب شدن رابطه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس چندان بی ارتباط با برگزاری بازی با پیکان نیست چرا که برانکو به باشگاه تأکید کرده بود به هیچ وجه زیر بار این بازی نمی رود اما بعداً متوجه شد مدیریت باشگاه بدون هماهنگی با او در سازمان لیگ متعهد شده که تحت هر شرایطی در تاریخ مورد نظر سازمان لیگ با پیکان بازی خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پول قانون ایران استقلال و تراکتورسازی بازی سازمان لیگ پرسپولیس برانکو گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند