Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@11:21:00 GMT

«گواهی امضا» در تجریش کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۹۱۳

به گزارش پارس نیوز، 

«مهدی ایل‌بیگی فیلمبردار سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: چندی پیش، پیش تولید اولین فیلم بلند شهرام اسدزاده با عنوان «گواهی امضا» آغاز شد و قرار است طی ۲۵ روز آینده کلید بخورد از همین رو من به همراه کارگردان به بازبینی لوکیشن‌ها در منطقه تجریش پرداختیم چراکه تمام صحنه‌های این فیلم در همین منطقه فیلمبرداری می‌شود به طوری که اسدزاده می‌گفت فیلمنامه را بر اساس این منطقه نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «گواهی امضا» داستانی اجتماعی دارد به این صورت که روایت‌گر یک حادثه تصادف از نگاه سه خانواده است با این وجود، این فیلم اپیزودیک نیست بلکه ما قسمت‌های مختلف را از نگاه این خانواده‌ها می‌بینیم به همین ترتیب تصادف نقطه عطف این فیلم می‌شود.

ایل بیگی درباره فیلمبرداری «گواهی امضا» گفت: طی جلساتی که با شهرام اسدزاده داشتیم ابتدا به این نتیجه رسیدیم که هر قسمت از این اثر را به شیوه ای فیلمبرداری کنیم اما با توجه به اینکه روایت اتفاقات این ۳ خانواده در هم ادغام شده است، فکر کردیم که ممکن است به «گواهی امضا» لطمه بخورد از همین رو مقرر شد دوباره با هم جلسه بگذاریم و به یک شیوه واحد از فیلمبرداری برسیم با این وجود دوست دارم در «گواهی امضا» به شیوه جدیدی کار کنم. نکته دیگری که وجود دارد این است که ما اصلا قصد نداریم هیچ صحنه‌ای از آن را به شیوه دوربین روی دست ضبط کنیم.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: چندی پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی «کنجانچم» به کارگردانی یاسمن نصرتی را به پایان رساندم که این فیلم قرار است در پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» به نمایش دربیاید و امیدوارم موفق باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تصادف خانواده دوربین جشنواره فیلم تصادف جشنواره فیلم خانواده دوربین فیلم سینمایی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد HTC روی گوشی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی در گیک‌بنچ رؤیت شده و گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شناسه‌ی 2QDA100 را دارد و احتمالاً جانشین U23 خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که با نام U24 یا U24 Pro معرفی شود. گوشی جدید HTC در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۰۹۵ و ۳٬۰۰۶ را کسب کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ۲۰۲۴ اچ‌تی‌سی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز باشد که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و گرافیک Adreno 720 در آن قرار دارد. این گوشی احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

گوشی HTC مدل U23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد؛ بنابراین، انتظار داریم که سری U24 عملکرد بهتری داشته باشد. گواهی Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی جدید HTC هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما احتمالاً این محصول شباهت‌های بسیاری با نسل قبل خود خواهد داشت؛ مانند نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب با استاندارد IP67.

باتری U24 ممکن است پرظرفیت‌تر از باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در سری U23 باشد. درحال‌حاضر، جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی و زمان عرضه‌ی آن موجود نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند