Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@00:25:46 GMT

تصادف مرگبار سمند و پژو در زاهدان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۴۹۷

رکنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف مرگبار سمند با پژو با 3 کشته خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مجتبی خالدی اظهار داشت:صبح امروز حدود ساعت ۶:۴٠، بر اثر تصادف Crash یک دستگاه سمند با پژو ۴٠۵ در ١۵ کیلومتری زاهدان – خاش ٣ نفر جان باختند.

وی افزود: با اعلام حادثه Incident به اورژانس ١١۵ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام که متأسفنه حادثه دیدگان به دلیل شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت انتشار عکس های لحظه مرگ مادر و کودک در رودهن! + جزییات تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس دخترکرمانشاهی در دام دسیسه شیطانی یک مرد! علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس راز جسد تکه تکه شده یک دختر و پسر در سطل آشغال! قتل در کری‌خوانی خونین دو هوادار فوتبال در اردبیل مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود راز عجیب کنسولگری اروپایی در زعفرانیه تهران! افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! شلیک های وحشت آور فقط برای شاخ شکنی در مشهد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents تصادف Crash حادثه Incident اخبار حوادث پژو سمند زاهدان مرگبار سمند با پژو عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو پاکستان مرد زن دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب

دریافت 4 MB کد خبر 6095813

دیگر خبرها

  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!