Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@13:15:10 GMT

جشنواره تلویزیونی مستند در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۵۲۳

به گزارش پارس نیوز، 

سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، در خصوص جزئیات برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند گفت: دومین جشنواره تلویزیونی مستند که از 30 تیر 97 شروع و تا چهارشنبه 28 شهریور ادامه داشت، روز چهارشنبه 30 آبان در دانشگاه صداوسیما به کار خود پایان می دهد. دومین جشنواره تلویزیونی مستند کار خودش رو با پخش 67 مستند در قالب 45 برنامه تلویزیونی شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار این دوره بعد از فراخوان از میان بیش از 380 اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب و پخش شد .

در این دوره 37 مستند در بخش کوتاه، 19 مستند در بخش نیمه بلند و 11 مستند در بخش بلند با تلاش هیئت داوری و مردم پذیرفته شده و با هم به رقابت پرداختند.

خوشبختانه استقبال خوبی را از طرف فیلم سازان جوان به خصوص شهرستانی های عزیز شاهد بودیم. این جشنواره در سه بخش مستندهای کوتاه، نیمه بلند و بلند اثار را ارزیابی کرده است.

سلیم غفوری مدیر شبکه مستند با بیان اینکه هم زمان با این دوره جشنواره؛ بخش مسابقه عکس مستند نیز برگزار شد؛ بیان کرد: با فراخوان دبیرخانه 3هزار و 641 نفر در سامانه ثبت نام کردند و بیش از 12 هزار عکس به دبیرخانه ارسال شد که از میان این آثار به انتخاب هیئت داوران این بخش، 50 اثر به بخش مسابقه راه یافتند که 40 اثر در بخش تک عکس و 10 اثر در بخش مجموعه عکس پذیرفته شد.

این آثار از 30 آبان تا 9 آذر در مجموعه صبا واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر پلاک 125، برای بازدید عموم به نمایش در می آیند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رقابت رقابت پارس بخش جشنواره مستند تلویزیونی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند