Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@22:01:26 GMT

جدیدترین عکس های جوکر و شروع صحنه های اکشن

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۹۷۶

جدیدترین عکس های جوکر و شروع صحنه های اکشن

در طول سالیان گذشته، بازیگران زیادی بودند که بازی در نقش شخصیت جوکر را تجربه کردند، بعضی از آن‌ها نقشی به‌یادماندنی و ابدی از خود برجای گذاشتند و برخی اعتبار این شخصیت را زیر سؤال بردند. حال طرفداران شخصیت جوکر با اعلام نام واکین فینیکس برای ایفای نقش این شخصیت، خوشبینانه منتظر دیدن این جوکر جدید سینما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شریان نیوز،با وجود اینکه فینیکس هیچگاه در یک فیلم اقتباسی از کتاب‌های کامیک به ایفای نقش نپرداخته، اما او بارها به بازی در یک فیلم ابرقهرمانی نزدیک بوده است.


علاوه بر این، فیلم Joker اولین تجربه کارگردانی فیلیپس در دنیای کامیک است که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون سه‌گانه فیلم The Hangover می‌شناسیم.

در این نسخه واکین فینیکس شغلش به عنوان دستیار آزمایشگاه را از دست داده و برای حمایت از همسر باردارش با لباس های دلقک برای خوشحال کردن مردم کار می کند. متاسفانه او در  نهایت مجبور می شود برای پول در آوردن به دسته جنایتکارها بپیوندد.

فیلم قرار است 4 اکتبر 2019 اکران شود.

واکین فینیکس در باره حضورش در نقش شخصیت جوکر می گوید:


این فیلم را همچون دیگر فیلم‌ها می‌بینم. من هیچ وقت نمی گویم در یک ژانر بازی نخواهم کرد. بستگی به این دارد که چه فیلمی باشد. واقعاً اهمیت چندانی به ژانر نمی‌دهم؛ برای من شخصیت داستان و فیلمساز اهمیت دارند. اگر این توانایی را دارید که پا را فراتر از ژانر مدنظر بگذارید، آن زمان به خود می‌گویید که می‌خواهم این کار را انجام دهم. بنابراین من تسلیم نمی‌شوم و نمی‌گویم در چنین فیلمی بازی نخواهم کرد. من در مورد میزان بودجهٔ فیلم و مواردی این چنینی تصمیم نمی‌‌گیرم؛ تنها چیزی که برای من اهمیت دارد، فیلمساز و شخصیت داستان است.


واکین فینیکس در نقش جوکر



واکین فینیکس در نقش جوکر


برچسب هافینیکسجوکرآزمایشگاهفیلیپسکارگردانیقهرمانی

منبع: شریان

کلیدواژه: فینیکس جوکر آزمایشگاه فیلیپس کارگردانی قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی