Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:33:01 GMT

یک کروکودیل دیگر! این بار از نوع آلمانی(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۱۳۱۲

دفاع عجیب جاشوا کیمیچ در مقابل ضربه‌ی آزاد دیپای بازیکن هلند در جریان دیدار تیمهای ملی آلمان و هلند در لیگ ملتهای یوفا، در آلمان به سوژه‌ی بحث رسانه‌های ورزشی و ورزش‌دوستان تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، حرکت عجیب جاشوا کیمیچ ستاره‌ی تیم ملی فوتبال آلمان در مقابل ضربه‌ی آزادی که روز دوشنبه در جریان دیدار آلمان و هلند در لیگ ملتهای یوفا قرار بود توسط ممفیس دیپای زده شود به یکی از سوژه‌های مورد علاقه‌ی رسانه‌های آلمانی از این بازی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که جاشوا کیمیچ بعد از تشکیل دیواره‌ی دفاعی چهارنفره‌ی ژرمن‌ها در مقابل دیپای پشت سر آنها روی زمین دراز می‌کشد تا وقتی دیواره‌ی دفاعی به هوا برمی‌خیزد، فضای خالی زیر پای آنها را پوشش دهد. رسانه‌های آلمانی این حرکت کیمیچ را با کلماتی مثل غیرت و تعصب ستایش کرده‌اند و می‌گویند مانشافت برای بازگشت به دوران اوج خود به چنین بازیکنانی نیاز دارد.

 

جاشوا کیمیچ در دو فصل گذشته چه برای بایرن مونیخ و چه برای تیم ملی آلمان ستاره‌ای درخشان بوده است. در دقیقه‌ی 14 بازی آلمان و هلند که دوشنبه‌ی این هفته در گلزن‌ کرشن برگزار شد هلند در منطقه‌ای خطرناک، در فاصله‌ی چندمتری مرز محوطه‌ی جریمه‌ی آلمان صاحب یک ضربه‌ی آزاد شد. نیکلاس سوله، متس هوملس، آنتونیو رودیگر، سرژ گنابری و تیلو کهرر در مقابل این ضربه صف کشیدند و دیواره‌ی دفاعی آلمان را ساختند. ولی کیمیچ؟ او درست لحظاتی قبل از زده شدن ضربه‌ی آزاد پشت سر آنها روی زمین شیرجه زد تا خودش را سپر دفاعی دروازه‌ی مانشافت کند.

 

 

این تکنیک روز به روز محبوب‌تر می‌شود به خصوص وقتی ضربه‌آزادزنهای ماهری مثل ممفیس دیپای پشت توپ قرار می‌گیرند. هدف از تکنیک مورد استفاده‌ی کیمیچ این است که درصورتیکه همه‌ی نفرات دیواره‌ی دفاعی به هوا بلند شوند، فضالی خالی باقیمانده زیر پاهایشان توسط بازیکنی که روی زمین خوابیده پوشش داده شود.

 

روزنامه‌ی آلگماینه زایتونگ می‌گوید کیمیچ در این صحنه حرکت مارسلو بروزویچ را تقلید کرده، بازیکن کرواتی که در سری آ برای میلان بازی می‌کند. بروزویچ این حرکت عجیب را در دیدار میلان و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در ماه اکتبر سال گذشته انجام داده بود. بروزویچ در حرکتی کمی متفاوت با کیمیچ پشت سر دیواره‌ی دفاعی میلان سر خورده بود و پشتش را به لوئیس سوارز زننده‌ی ضربه‌ی آزاد بارسلونا کرده بود.

 

البته در بازی آلمان- هلند از بخت خوب ژرمن‌ها ضربه‌ی دیپای مستقیم به دیواره‌ی دفاعی برخورد کرد. اما اینکه کیمیچ به میل خود بدنش را در مقابل توپ قرار داد تا آلمان گلی دریافت نکند توجه آلمانی‌ها را به خود جلب کرده و فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی آلمانی مملو از ستایش‌هایی است که به خاطر این حرکت از کیمیچ می‌شود.

 

تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد