Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:02:37 GMT

افزایش اعتبار وام دانشجویی بدون کارمزد بنیاد علوی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۱۸۹۶

افزایش اعتبار وام دانشجویی بدون کارمزد بنیاد علوی

مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور از افزایش اعتبار وام بنیاد علوی خبر داد و گفت: ضمن هماهنگی به عمل آمده با بنیاد علوی، اعتبار وام بنیاد علوی دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸/۹۷ از مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال افزایش یافت .

به گزارش ایسنا، دکتر صفاری نیا ضمن اعلام این خبر و با عنوان اینکه وام بدون کارمزد بنیاد علوی برای کمک به دانشجویان متاهل و مجرد که توانایی مالی برای پرداخت شهریه ندارند، با مبالغ یکسان در تمامی مقاطع تحصیلی پرداخت می شود، اظهار داشت: این وام با احتساب سنوات مجازبرای دانشجویان کارشناسی تا ۸ نیمسال تحصیلی ، دانشجویان کارشناسی ارشد با احتساب سنوات مجاز تا ۴ نیمسال تحصیلی و دانشجویان مقطع دکتری با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی، برای دانشجویان متاهل کلیه مقاطع تحصیلی مبلغ ۸ میلیون ریال و برای دانشجویان مجرد کلیه مقاطع تحصیلی مبلغ ۶ میلیون ریال تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی با اشاره به مزایای وام بنیاد علوی گفت: از مزایای این وام این است که با یک گواهی کسر از حقوق مبلغ وام مذکور به حساب خود دانشجو در یکی از شعب بانک تجارت پرداخت می شود و در پایان تحصیل به پرداخت ۱۰درصد کل بدهی جهت تسویه حساب نیازی نیست.

مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان تاکید کرد: کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور و مدیران دانشجویی موظف هستند نسبت به تخصیص اعتبار وام مذکور به دانشجویان اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور وام دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل

عباس کلانتری رئیس دانشگاه یزد در حاشیه تجمع حمایت از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های جهان گفت: با توجه به دریافت مجوز بورس تحصیلی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی هیئت امنا، این دانشگاه آمادگی دارد به دانشجویان تعلیقی دانشگاه‌هایی که این روز‌ها به خاطر اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تعلیق یا اخراج شده‌اند و نیز به متقاضیان تحصیل در ایران که ساکن غزه هستند، بورس (امتیاز تحصیل رایگان) اعطا کند. 

وی یادآور شد: به زودی لینک ثبت نام از این دانشجویان در بخش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه یزد فعال خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه یزد از سال ۱۳۹۵ در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجوی بین‌الملل جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند