Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته بسیج صبح امروز مراسمی در حسینیه شهیدین مصلی المهدی (عج) زابل برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم اظهار داشت: حل مشکلات فعلی جامعه فقط در سایه تفکر ناب بسیجی امکان پذیر است زیرا جنگ اقتصادی که دشمن این روزها بر روی آن برنامه‌ریزی زیادی کرده تنها با همین تفکر که تفکر امام راحل (ره) نیز بود، قابل مقابله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید این تفکر و روحیه را در خود تقویت و بسیجی وار خدمت کنند، افزود: مسئولان باید در دفاع از حقوق مردم و کوتاه کردن دست رانت خواران و ویژه خواران بدون هیچ واهمه ای و با قاطعیت تمام گام بردارند.

امام جمعه زابل تصریح کرد: نتیجه تربیت بسیج پرورش افرادی همچون شهید میر حسینی، شهید همت و شهید حججی است.

کد خبر 4464605

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهرستان زابل هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟