Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@03:38:56 GMT

300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره !

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۳۶۸۴

300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره !

رکنا: هیئت وزیران در تاریخ 27 آبان ماه به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را تصویب کرد.

به گزارش رکنا، بر اساس «دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه» ، سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است برای پرداخت کمک جبرانی به میزان 200 هزار تومان به کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی که از محل منابع بودجه عمومی، حقوق دریافت می کنند و جمع مبلغ مندرج در آخرین حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و همچنین مبلغ ماهیانه قرارداد منعقده برای کارکنان قراردادی و شرکتی، کمتر از 3 میلیون تومان است، از طریق حساب های بانکی متصل به حقوق و مزایای کارکنان مشمول، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (لشگری)، صندوق بازنشستگی فولاد و سایر صندوق های بازنشستگی مشابه که بخشی از مستمری مشمولین آنها از محل منابع بودجه عمومی تامین می شود و مجموع آخرین حکم حقوقی (مستمری) در سال 1397 هر یک از آنها کمتر از 3میلیون تومان است، از طریق حساب های بانکی متصل به حقوق (مستمری) آنها به حساب آنها واریز می شود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور برای حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد به شرح زیر اقدام نماید:

خانوارهای تحت پوشش و پشت نوبتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور از طریق واریز مبلغ به حساب های بانکی متصل به یارانه های نقدی از این سبد حمایتی بهره مند می شوند.همچنین خانوارهای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق حساب متصل به مستمری سرپرست خانوار مشمول سبد حمایت غذایی می شوند.

خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان از جمله گروه های کارگران ساختمانی، فاقی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان و رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران، کارگران باربر، شاغلین کسب و کارهای خانگی، کارگران کارگاه های متفرقه، عشایر و روستائیان، دریافت کنندگان بیمه بیکاری و سایر گروه های مشمول که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی می شوند.

سایر خانوارهای کم درآمد ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان، درخواست آنها پس از بررسی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور پذیرفته می شود. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با استفاده از اطلاعات در اختیار از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، به درخواست کتبی اشخاص، پس از اجازه آنها به دسترسی وزارتخانه های مذکور، به حساب های بانکی مربوط رسیدگی کند.

سهم ریالی سبدحمایت غذایی در مرحله اول برای هر خانوار یک نفره حدود 150 هزار تومان و برای یک خانوار دو نفره 200 هزار تومان و برای یک خانوار سه نفره حدو د250 هزار تومان و برای یک خانوار چهار نفره 300 هزار تومان و برای یک خانوار 5نفره و بیشتر 350 هزار تومان خواهد بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس حمله گروگانگیران به سرویس مدرسه دخترانه در شمال شرق تهران + جزییات عکس عروسی یک زن که در آتش داماد زنده زنده سوخت! + جزییات عکس جنجالی آقای بازیگر خوش تیپ علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس اختلاف بر سر نام دریاچه شمال ایران! / خزر یا کاسپین؟! + عکس و سند دخترکرمانشاهی در دام دسیسه شیطانی یک مرد! شلیک های وحشت آور فقط برای شاخ شکنی در مشهد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه بسته حمایتی 300 هزار تومان بسته حمایتی جزییات بسته حمایتی بسته حمایتی دولت واریز بسته حمایتی دولت عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو تصاویر پاکستان دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس

ایسنا/آذربایجان شرقی بارش‌های سیل‌آسای روز گذشته، مسیر بازگشت یک خانواده ۱۱ نفره را در منطقه اکوز داغی شهرستان هریس مسدود کرد و آن‌ها را در شرایط خطرناکی قرار داد و در نهایت، این خانواده پس از پنج ساعت نجات پیدا کرد.

بارش‌های سیل‌آسای روز گذشته، مسیرهای کوهستانی را به شدت لغزنده و گل‌آلود کرده بود. در این میان، یک خانواده ۱۱ نفره که برای تفریح به منطقه اکوز داغی رفته بود، در مسیر بازگشت با مشکل مواجه شد. وجود دو کودک زیر شش سال بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

با اطلاع از این حادثه، محل اعزام جمعیت هلال احمر و راهداران با دستگاه سنگین‌شان مشخص شد. عملیات نجات با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

نیروهای امداد و خدمات‌رسان پس از پنج ساعت موفق شدند این خانواده را از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌ احمر شهرستان هریس انتقال‌ دهند تا این خانواده شب را مهمان جمعیت هلال‌ احمر باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر در این‌باره گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه‌دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور مسیرهای کوهستانی، از گردشگران و کوهنوردان، طبیعت‌گردان و کوهروان تقاضا می‌شود از صعود به ارتفاعات خودداری و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب کنند یا با رعایت تمام نکات ایمنی، اقدام به این کار کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب