Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده مجلس از سه قانون برای فدراسیون فوتبال در صورتی که تاج در سمتش باقی بماند صحبت کرد.

احسان قاضی‌زاده هاشمی در برنامه حالا خورشید گفت:‌ ما مداخله در فدراسیون را اصلا قبول نداریم. این قانون (منع به کارگیری بازنشستگان)‌ فقط مختص فدراسیون‌ها نیست بلکه شامل همه مجموعه‌ها می‌شود. این قانون مداخله‌ای در هیچ اداره‌ای نیست بلکه در مورد اشخاص تصمیم گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس ادامه داد:‌ راهکار ما این است که هم اساسنامه فیفا رعایت شود و هم تغییر و تحولات رخ دهد. راه حل این کار برگزاری مجمع فوق‌العاده است.

مجری برنامه از نماینده مجلس پرسید اگر در مجمع فوق‌العاده باز هم آقای تاج انتخاب شد چه اتفاقی می‌افتد؟ قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال گفت:‌ در بند اول شرایط احزار مجمع آماده است که اعضای هیات رئیسه نباید خلاف قوانین ایران عمل کنند. آقای اینفانتینو هم در مصاحبه‌اش گفته اگر این تصمیم با رای مجمع انجام بگیرد قابل اجرا خواهد بود.

اگر تاج نخواهد استعفا دهد و مجمع هم در این صورت تشکیل نشود چه خواهد شد؟ نماینده مجلس در پاسخ به این سوال گفت:‌ یک ـ‌ در صورتی که این اتفاق رخ دهد تمام منابع مالی که از سمت وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال داده می‌شود قطع می‌شود و حتی یک ریال هم به فدراسیون فوتبال داده نمی‌شود. دو ـ‌ وزارت ورزش نباید هیچ مکان ورزشی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد یعنی مثلا فدراسیون نمی‌تواند از استادیوم آزادی استفاده کند. سه ـ فدراسیون فوتبال که تا به حال مالیات لازم را به دولت نپرداخته باید این کار را انجام دهد و مالیاتش را بپردازد.

او همچنین گفت: ٨٠٠ نفر از وزارت نفت اسفند سال گذشته خود را با پاداش ٢۴٠ میلیون تومانی بازنشست کردند و برخی مجددا به کار گرفته شدند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است