Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌ کل دادگستری خراسان شمالی گفت: یکی از بزرگترین نقشه‌ها و شگردهای دشمن که از اول انقلاب از آن بهره گرفته است، ایجاد اختلاف فرقه‌ای و مذهبی در ایران بوده است. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد اسدالله جعفری شامگاه سه‌شنبه با حضور در جمع اهل‌سنت استان به مناسبت میلاد پیامبر و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت ضمن اینکه ایام مبارک و شیرینی است، همواره بسیار حساس و تاثیر‌گذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمسک به قرآن کریم و وحدت را مایه پیروزی و سرافرازی جوامع اسلامی دانست و افزود: متاسفانه امروز بعضی از جوامع اسلامی از مغز و حقیقت قرآن کریم، این نعمت بزرگ الهی، به واسطه غفلت و جهالت دور شده‌اند که این زمینه بسیاری از مشقت‌ها و بدبختی‌ها را برای این کشورها فراهم کرده است.

جعفری با تاکید بر اینکه جامعه قبل از اسلام، جامعه‌ای سرشار از غفلت‌ها، پستی‌ها و جهالت‌ها بوده است، تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب بزرگ پیامبر(ص)، دین مبین اسلام است که در بین تمامی ادیان کامل ترین دین است. 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از رموز اصلی پیشرفت جوامع اسلامی وحدت میان آن‌هاست، خاطرنشان کرد: شیطان همواره سوگند یاد کرده که راهزن و منحرف کننده انسان باشد که یکی از موثرترین نقشه‌های شیطان از روز اول، ایجاد اختلاف و تفرقه میان انسان‌ها بوده است.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین نقشه‌ها و شگردهای دشمن که از اول انقلاب از آن بهره گرفته است، ایجاد اختلاف فرقه‌ای و مذهبی در ایران بوده است و هرجا که جامعه اسلامی کوچکترین مماشات را با این حربه‌ها داشته، بزرگترین شکست‌ها را خورده است. به واسطه این موضوع، امام بزرگوار و مقام معظم رهبری بارها گفته‌اند مواظب محور شرارت‌ها و اختلاف‌ها یعنی آمریکا و اسرائیل باشید.

جعفری به موضوع ایثارگری‌ها و شهدای روحانی اهل سنت در جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: تعداد شهدای روحانی اهل تسنن استانمان در جنگ تحمیلی نشان از سطح بالای بصیرت و آگاهی این قشر دارد و ثابت کرد که اهل تسنن همواره گوششان به فرمان امام خمینی(ره) و در شرایط فعلی به مقام معظم رهبری که محور وحدت و اسلام هستند، می‌باشد.

این مقام قضایی تصریح کرد: گاهی بعضی شعار وحدت می‌دهند اما توجهی به وحدت ندارند. توجه به محور وحدت، دشمن را بیش از پیش مایوس کرده است. 

وی در پایان ولایت فقیه را فصل‌الخطاب تمام مسائل دانست و خاطرنشان کرد: رمز عبور ما به صورت سرافرازانه، پیمایش حول محور ولایت است. گاهی بین مسئولان، شیعه و سنی و اقشار مختلف، اختلاف به وجود می‌آید اما زمانی که رهبری جامعه به میدان می‌آید باید تمام صحبت‌ها و موضع گیری‌ها به پایان برسد، در غیر این‌صورت جامعه دچار انحطاط می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ظهر پنج شنبه در همایش عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز گفت: بشر تاکنون ۱۵ تمدن را تجربه کرده و گروهی از دانشمندان انگلیسی آنها را تجزیه و تحلیل کرده‌اند و معتقدند همه تمدن‌ها پس از مدتی از بین رفته‌اند و تنها تمدنی که این پتانسیل را دارد که دوباره دنیا را تسخیر کند و مانع بزرگ استکبار جهانی شود، تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی با انقلاب اسلامی شکل گرفت و امام خمینی (ره) چند دهه پیش در صحیفه سجادیه پیش بینی کرده که قرن حاضر قرن پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، به خیزش بزرگ دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا علیه استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان از قدرت جهانی و روزافزون اسلام آگاه هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان با حداکثر توان می‌کوشند با اسلام هراسی مانع آشنایی مردم دنیا با این دین شوند اما روند گرایش مردم دنیا به اسلام روزافزون است. بصیرت افزایی و مطالعه اندیشه‌های شهید مطهری یک ضرورت محسوب می‌شود و این امر باید به عادت روزانه ما تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به اینکه دشمنان می‌کوشند به جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین مانع استکبار جهانی ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان در بی هویت سازی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جامعه بی بصیرت ره به سوی سعادت نمی‌برد، بر ضرورت اهتمام در امر تعلیم و تربیت تاکید و مطرح کرد: تعلیم و تربیت و مسلح شدن آحاد مردم به بصیرت بسترساز دستیابی به کمال و سعادت جامعه است.

وی با بیان اینکه استاد مطهری یک الگوی بزرگ در تعلیم و تربیت و بصیرت است که باید اندیشه‌های او در جامعه نهادینه شود، گفت: توجه به مقوله عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. با توجه به نوع اهداف والای سپاه آشنایی و انس پرسنل آن با بصیرت و آگاهی و مسائل روز سیاسی عقیدتی بیش از سایر ارگان‌ها ضروری است.

کد خبر 6095179

دیگر خبرها

  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود