Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنایع و عمران استان مرکزی گفت: تولیدات صنعتی استان مرکزی به کشورهای عراق، افغانستان، ازبکستان و ارمنستان صادر و ارسال می‌شود. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ استانها مرکزی نظرات

مهدی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صادراتی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: این همایش با حضور و مشارکت سازمان‌هایی نظیر سازمان صنعت و معدن استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، خانه صنعت استان و اتاق بازرگانی صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان بسیج مهندسان صنعتی استان مرکزی درراستای برگزاری همایش و کارگاه‌های علمی در حدود سه سال است که این برنامه را شروع کرده، سال‌های گذشته هم این همایش را به منظور کشورهای جامعه هدف که اصلی‌ترین صادرات استان مرکزی به این کشورها صادر می‌شود برگزار کرده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنایع و عمران استان مرکزی تصریح کرد: امسال هم با توجه به نیازی که در صنایع استان احساس می‌شد، کشورهای عراق، افغانستان، ازبکستان و ارمنستان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که آخرین تولیدات صنعتی استان مرکزی به این کشور‌ها انتقال پیدا کند و صادر شود.

لطیفی اضافه کرد: سخنران این همایش با توجه به این که هر کشوری راهکارهای قانونی و خاصی را برای واردات و صادرات دارد، قضایای قانونی صادرات را مطرح می‌کند و دست آنها را برای صادرات محصولات خود، در دست شرکت‌های مدیریت صادرات قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمن با ترفندهای مختلف جنگ اقتصادی را راه‌اندازی کرده باید با تکیه بر توان داخل و گسترش صادرات بتوان از این تنگناها عبور کرد، استان مرکزی به ‌عنوان  قطب‌ صنعتی کشور نقش قابل توجهی را در این راستا می‌تواند داشته باشد، زیرا در این استان از صنایع متعدد و متنوع برخوردار هستیم که خیلی از این صنایع منحصر به فرد و از کارخانجات مادرتخصصی هستند.

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنایع و عمران استان مرکزی عنوان کرد: استفاده از فرصت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری و رونق تولید می‌تواند گامی مهم برای حرکت در مسیر رونق تولید و صادرات باشد، بنابراین برگزاری برنامه‌های مانند همایش‌ها و سمینارها می‌تواند راهکارهای لازم برای صاحبان صنایع در امر تولید با کیفیت و رقابت‌پذیر را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال