Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@20:07:04 GMT

این زوج جوان نمی توانند بخندند+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۴۶۸

این زوج جوان نمی توانند بخندند+عکس

ساعت 24- عروس و دامادی به دلیل ناهنجاری های مادرزادی، حتی در روز ازدواجشان هم قادر به خندیدن نبودند.

الکس برکر 45 ساله انگلیسی و ارین اسمیت 38 ساله آمریکایی از بدو تولد از سندروم موبیوس رنج می برند که موجب فلج شدن اعصاب صورتشان شده است. آنها نمی توانند هیچ حرکتی با صورت خود انجام دهند حتی خندیدن.

بنابراین الکس و ارین در روز عروسیشان قادر به خندیدن نبودند و تصاویر گویای این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار کمتر از یک هزار نفر در جهان به این بیماری مبتلا هستند. متخصصان معتقدند به احتمال زیاد فرزندان این نوع افراد، بیماری ناهنجار را به ارث نخواهند برد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم

وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به تنهایی توانایی رقابت با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام را ندارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی از ناتوانی واشنگتن در رقابت یک‌تنه با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام سخن گفت.

بلینکن تاکید کرد که ایالات متحده حتی اگر به تنهایی توانایی رقابت با نفوذ فزاینده چین در این منطقه را نداشته باشد، می‌خواهد گزینه بهتری از چین را در اختیار جزایر اقیانوس آرام قرار بدهد.

وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: چین بر بسیاری از منطقه‌ها در جزایر اقیانوس آرام سیطره دارد و شاید مساحت این منطقه‌ها بیش‌تر از چیزی باشد که ما بتوانیم بر آن سیطره پیدا کنیم.

همچنین بلینکن به ابتکاری اشاره کرد که در دیدار سال گذشته میان «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا و «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر استرالیا رسانه‌ای شد و بر اساس آن «گوگل» باید کابل‌های اینترنت را در اقیانوس آرام بکِشد تا کیفیت اینترنت در کشور‌های دوردست بهتر شود.

سخنان بلینکن در حالی بیان می‌شود که پارلمان جزایر سلیمان پنجشنبه گذشته «جرمیا مانل» را به عنوان نخست‌وزیر این کشور انتخاب کرد. مانل از حامیان روابط نزدیک با چین است.

روابط نزدیک جزایر سلیمان و چین در خصوص مسایل امنیتی نگرانی ایالات متحده آمریکا و استرالیا را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد