Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین اجلاسیه کنگره ملی هم فکری بسیج دانش‌آموزی با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش علی صابرماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و جمعی دیگر از مسئولان جدید صبح امروز در محل مجلس قدیم برگزار شد. بسیج معجزه انقلاب است در این مراسم کاظمی با اشاره به اینکه بسیج معجزه انقلاب است و دستاوردهای آن را باید حفاظت و حراست کنیم اظهار کرد: داشتن تفکر بسیجی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید با حفظ قداست مفهوم آن را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهمترین مأموریت بسیج دانش‌آموزی مقابله با تهدیدات جنگ نرم است که در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ما نفوذ کرده است بنابراین ضرورت توانمندسازی در برابر این  تهدیدات الزامی است.

کاظمی با اشاره به اینکه برای مشارکت تشکل‌ها در سند تحول بنیادین برنامه‌هایی در نظر گرفتیم، گفت: حساس بودن دانش‌آموزان نسبت به نظام تعلیم و تربیت باید مورد توجه قرار گیرد و باید بیشترین تلاش را داشته باشیم تا سهم تشکل‌های دانش‌آموزی در این برنامه‌ها مشخص شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جریان‌سازی فرهنگی را عاملی مهم در تبیین ارزش‌ها دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی که در خانواده‌ها بروز پیدا می‌کند اغلب به دلیل کمرنگ شدن جایگاه قرآن در زندگی است.

همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی برای حمایت از کالای ایرانی

وی توسعه مهارت‌های زندگی و فضایل اخلاقی را از دیگر موارد مؤثر در توسعه فرهنگ بسیجی و مبارزه با دشمن  برشمرد و گفت: توجه به شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی از دیگر برنامه‌هایی است که باید به آن توجه کنیم و برای تحقق آن در مدارس برنامه‌هایی را در نظر گرفتیم و در این زمینه از وضعیت تشکل‌های دانش‌آموزی به ویژه بسیج کمک‌های قابل توجهی دریافت کردیم.

کاظمی با اشاره به اینکه 550 دانش‌آموزان در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، گفت: 36 هزار شهید دو هزار و 500 آزاد و سه هزار جانباز در طول سال‌های دفاع مقدس  تقدیم کشور شد و فرهنگ بسیجی به توسعه ارزش‌هایی چون ایثار و شهادت، از خودگذشتگی و ولایت‌مداری کمک بسزایی می‌کند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این معلم ۴۳ سال سابقه معلمی دارد.

کد خبر 849418 برچسب‌ها معلمان خبر مهم دانش آموز تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو