Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@00:08:21 GMT

وضعیت آشفته تراکتور در دیدار با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۵۶۳۸

وضعیت آشفته تراکتور در دیدار با پرسپولیس

رکنا: تراکتورسازی که در این فصل چهره ای متفاوت نسبت به سال های گذشته پیدا کرده در آستانه حساس ترین بازی فصل خودش با مشکلات متنوعی روبرو شده که شرایط این تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

سرخ پوشان تبریزی در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر برای مصاف با پرسپولیس، قهرمان دو فصل گذشته لیگ آماده می شوند در شرایطی که این بازی برای هواداران تراکتورسازی با توجه به اتفاقات سال های گذشته از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری ها این مسابقه را فرصت مناسبی برای جبران ناکامی های سال های اخیر برابر پرسپولیس می دانند اما در شرایط فعلی و با غیبت طولانی ستاره های اصلی تراکتورسازی تقوی کار سختی برای آماده شدن مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

حاج صفی، دژاگه و شجاعی اصلی ترین مهره های تراکتورسازی در هفته های اخیر بوده اند که به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی در مقاطع فیفا دی و تعطیلات لیگ در تمرین تراکتور حضور ندارند. این بار استوکس و اروین دو مهاجم بریتانیایی هم با استفاده از فرصت تعطیلات به کشور خودشان بازگشتند و در فاصله ۳ روز به بازی حساس مقابل پرسپولیس تقوی نیمی از ترکیب اصلی تیم خودش را در اختیار ندارد.

در همین حال گفته می شود استوکس به دلیل مصدومیت حداقل یک ماه غایب خواهد بود و شرایط تراکتوری در بازی های حساس باقیمانده تا پایان نیم فصل اول را سخت تر می کند. همچنین عبدالله زاده به دلیل حواشی پیش آمده هنوز اجازه حضور در بازی ها را پیدا نکرده و قطعا یکی دیگر از غایبان تراکتورسازی در این مسابقه حساس است.

از سوی دیگر وضعیت کادر فنی این باشگاه نیز هنوز مشخص نیست و در حالی که مجتبی تقوی نتایج خوبی به دست آورده هنوز رسما به عنوان سرمربی این تیم معرفی نشده در حالی که هر هفته اخبار و شایعاتی در خصوص مذاکره تراکتوری ها با گزینه های نامدار خارجی مطرح می شود.

در همین حال برخی اخبار تایید نشده از تاخیر در پرداخت دستمزد بازیکنان تراکتورسازی حکایت دارد که اگر صحت داشته باشد در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز این هفته می تواند آرامش را از اردوی رقیب پرسپولیس بگیرد.

جنجال ها و اتفاقات حاشیه ای سال های اخیر در تقابل دو تیم را نمی توان فراموش کرد ، در این شرایط تراکتوری ها برای تلافی شکست های پر تعداد ۳ سال اخیر در تهران مقابل پرسپولیس قرار می گیرند و البته می خواهند با موفقیت در این بازی رسما به جمع مربیان لیگ وارد شوند اما آیا حواشی و مشکلات موجود اجازه می دهد تا تقوی با آرامش تیمش را در این بازی به میدان بفرستد؟!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! کمک سخاوتمندانه آقای بازیگر به 1000کشاورز زادگاهش علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم زن جوان 7 سگ و 7 گربه را در خانه اش زندانی کرد تا از گرسنگی بمیرند +عکس چرا ۳۶ هزار ساندرو را تحویل نمی دهند! اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار موفقیت بازی پرسپولیس مشکلات سرنوشت تراکتور عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو پاکستان مرد کشف دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!

فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

نه تراکتور اوضاع جالبی دارد و نه فولاد. تی‌تی‌ها هیچ یک از ۵ دیدار اخیرشان را نبرده‌اند و تنها ۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن عایدشان شده است. در سمت مقابل از آخرین برد فولاد در حال سقوط، ۸ هفته می‌گذرد و سرخ‌پوشان اهواز هفته‌هاست برای بقا در لیگ‌برتر دست و پا می‌زنند.

۱۰ نکته درباره این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

۱. فولاد با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است. این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در این مسابقه ممکن است در رده پانزدهم جدول قرار گیرد و تنها برد جایگاه فعلی فولاد را تضمین می‌کند.

۲. تراکتور با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد. باخت در این بازی ممکن است به قیمت سقوط تراکتور به رده پنجم تمام شود، ولی قرمزپوشان با هر نتیجه‌ای از این رده بالاتر نخواهند رفت.

۳. فولاد در ۸ بازی اخیر لیگ‌برتری خود برنده نبوده است.

۴. تراکتور ۵ بازی آخر خود در چارچوب لیگ‌برتر را بدون برد پشت سر گذاشته است.

۵. آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز به ۶ سال قبل برمی‌گردد. (یک بر صفر، لیگ هفدهم)

۶. تراکتور تاکنون در ورزشگاه شهدای فولاد به برتری نرسیده است.

۷. فولاد از ۱۲ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۱۲ امتیاز به دست آورده است. تراکتور این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته که حاصل آن ۱۷ امتیاز بوده است.

۸. لوسیانو پریرا با ۶ گل بهترین گلزن تقابل ۲ تیم است و پس از او ساسان انصاری با ۵ و لوسیانو ادینهو با ۴ گل قرار دارند.

۹. برد ۲ بر یک و تساوی یک بر یک هر کدام ۶ بار، پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های ۲ تیم بوده و پیروزی ۳ بر صفر فولاد و ۳ بر ۲ تراکتور بهترین برد‌های ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

۱۰. ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد