Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، با اشاره به اینکه استان لرستان رتبه ۱۹ کشور در پرداخت تسهیلات ازدواج را دارد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم تسریع بانک ها در پرداخت تسهیلات ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، امروز(30 آبان) در نشست ستاد امور جوانان استان،  گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6هزارو 285 فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک های استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رتبه استان در پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه 19 کشور است، افزود: توجه مسئولان بانک های استان به تسریع درپرداخت تسهیلات بانکی ضروری است.

 

خجسته پور، اظهار داشت: هم  اکنون چهار هزار و 475 زوج جوان استان لرستان در صف دریافت تسهیلات بانکی هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم استان، ابراز کرد: باید کاهلی بانک بررسی شود.

 

وی در ادامه با اشاره به طرح برون سپاری بخشی از فعالیت های دستگاه های اجرایی، گفت: دستگاه های اجرایی در زمینه برون سپاری مختار هستند، اما انتظار می رود از ظرفیت جوانان در این زمینه بیشتربهره گرفته شود.

 

خجسته پور،اظهارکرد: همچنین بهره گرفتن از ظرفیت سازمان های مردم نهاد از دیگر اموری است که انتظار می رود در برون سپاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند هفته وحدت ارومیه خراسان جنوبي ارزانی آذربایجان غربی وحدت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور استان همدان حسن روحانی تسهیلات ازدواج نسل جوان اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی