Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:52:23 GMT

نزاع و درگیری چند نوجوان به جنایت ختم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۶۳۸۵

نزاع و درگیری چند نوجوان به جنایت ختم شد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از اعتراف متهم اصلی پرونده درگیری منجر به جنایت در منطقه خاک سفید خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۶ مورخه 15 آبان خبر فوت جوانی ۲۰ ساله در بیمارستان ، به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد ؛ با حضور مأمورین در بیمارستان به آنها اعلام شد که متوفی بر اثر اصابت جسم تیز به قفسه ی سینه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در تحقیقت پلیسی اطلاع پیدا کردند که ساعت ۱۲:۴۰ همان روز، درگیری خیابانی مابین چند جوان در منطقه خاک سفید – خیابان زهدی به وقوع پیوسته و مقتول در این نزاع و درگیری مورد اصابت ضربه ی جسم تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ضرب و شتم شدید کودک۶ ساله در مهاباد +عکس

سرهنگ علی ولیپور گودرزی تاکید کرد: با حضور کارآگاهان در محل درگیری منجر به جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی چند نوجوان به عنوان افراد حاضر در درگیری منجر به جنایت شدند که ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۹ تهران تعداد چهار نفر در مورخه 16 آبان دستگیر و به اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. در تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی عامل اصلی جنایت بنام حامد (۱۶ ساله) پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است ؛ سرانجام متهم اصلی پرونده در مورخه ۲۴/۰۸/۱۳۹۷ در محل سکونتش در خیابان زهدی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم با وجود انکار اولیه ی ارتکاب جنایت نهایتا لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: مقتول بهمراه یکی از دوستانش با خانم جوانی در خیابان زهدی درگیر شده بود ؛ من و دوستانم در حمایت از این خانم جوان دخالت کردیم و همین موضوع باعث آغاز درگیری ما شد؛ من به همراه خود چاقویی داشتم که با شدت پیدا کردن درگیری، چاقو را از جیب خود خارج کرده و ضربه ای به سمت مقتول وارد کردم که به سینه اش برخورد کرد ؛ مقتول روی زمین افتاد و من نیز به سرعت از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم صادر و جهت سایر افراد مشارکت کننده در نزاع و درگیری منجر به جنایت نیز قرار قانونی صادر و کلیه متهمین در اختیار دستگاه قضایی قرار داده شدند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف جنایت قتل کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران