Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:49:30 GMT

قتل در خاک سفید به خاطر یک دختر + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۲۹۶

قتل در خاک سفید به خاطر یک دختر + عکس

حوادث رکنا: پسر جوان که پس از قتل جوان 20 ساله پا به فرار گذاشته بود پس از دستگیری ادعا کرد به هواخواهی یک زن جوان دست به جنایت زده است.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران در توضیح این خبر گفت : ساعت 16 سه شنبه 15 آبان ماه سال جاری خبر مرگ جوانی 20 ساله در بیمارستان ، به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با حضور در بیمارستان به آنها اعلام شد که متوفی بر اثر اصابت جسم تیز به قفسه ی سینه فوت کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" ، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره 10 ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در تحقیقت پلیسی اطلاع پیدا کردند که ساعت 12:40 همان روز ، درگیری خیابانی بین چند جوان در منطقه خاک سفید – خیابان زهدی به وقوع پیوسته و مقتول در این نزاع و درگیری مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

با حضور کارآگاهان در محل درگیری منجر به جنایت Crime و انجام تحقیقات میدانی ، کارآگاهان موفق به شناسایی چند نوجوان به عنوان افراد حاضر در درگیری منجر به جنایت شدند که ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 29 تهران 4 نفر روز چهارشنبه 16 آبان ماه امسال دستگیر و به اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

در تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی عامل اصلی جنایت بنام حامد 16 ساله شدند که پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده بود.

سرانجام متهم اصلی پرونده روز پنجشنبه 24 آبان ماه در محل سکونتش در خیابان زهدی دستگیر و به اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

متهم با وجود انکار اولیه ی ارتکاب جنایت نهایتا لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت : مقتول همراه یکی از دوستانش با خانم جوانی در خیابان زهدی درگیر شده بود ؛ من و دوستانم در حمایت از این خانم جوان دخالت کردیم و همین موضوع باعث آغاز درگیری ما شد ؛ من همراه خود چاقویی داشتم که با شدت پیدا کردن درگیری ، چاقو را از جیب خود خارج کرده و ضربه ای به سمت مقتول وارد کردم که به سینه اش برخورد کرد ؛ مقتول روی زمین افتاد و من نیز به سرعت از محل فرار Escape کردم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپر محترم صادر و برای سایر افراد مشارکت کننده در نزاع و درگیری منجر به جنایت نیز قرار قانونی صادر و کلیه متهمین در اختیار دستگاه قضایی قرار داده شدند .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! شلیک های وحشت آور فقط برای شاخ شکنی در مشهد! + عکس افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم این عروس و داماد هیچ وقت نخندیدند + عکس گرانفروشی وحشتناک قطعات ماشین در بازار / مسئول کیست؟! این زن بیوه در پارک کرج چادر زده بود! / سرنوشت تلخ یک زن بی خانمان

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی پلیس Police قتل Murder جنایت Crime فرار Escape اخبار حوادث خاک قتل فراری سفید دستگیر شد عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو تصاویر پاکستان دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال فردی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، قصد خرید ملکی را داشت که ۲ مرد جوان با همکاری یکدیگر یک ملکی که مدعی بودند متعلق به مردی به نام نیما است، برای خرید به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال به من معرفی کردند و قرار شد پس از تکمیل مدارک مالکیت، ملک در اختیارم قرار بگیرد. 

همچنین این دو مرد، یک فقره چک ۲۰ میلیارد ریالی به عنوان کمیسیون از اینجانب دریافت کردند؛ ولی بنگاه معاملات ملکی به بهانه عدم تکمیل مدارک فروشنده، مبایعه‌نامه را فسخ و آن ۲ مرد چک کمیسیون را نقد کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، ۲ مرد جوان با صحنه سازی، نیما را به عنوان مالک جا زده و یک فقره چک ۲۰ میلیارد ریالی از شاکی تحویل گرفته اند، در حالی که ملک متعلق به شخص دیگری بود.

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان پرونده را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا با این شگرد دوباره کلاهبرداری و پول دریافت کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی، مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ هدف بازجویی قرار گرفتند و صراحتاً به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با شگرد صحنه‌سازی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
 
سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان جهت سیرمراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد