Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته کتاب، کارگاه آموزشی با حضور ۳۰ نفر از کتابداران کانون های مساجد استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (30 آبان) در نشست هماهنگی کارگاه آموزشی کتابداران کتابخانه کانون های مساجد این استان ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: هفته وحدت مسیری مستحکم برای خنثی ‌کردن توطئه‌ های دشمنان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکيم پيوند مسلمانان با يکديگر است، اظهار داشت: مسلمانان بايد با تمسک به توحيد، پيامبر اكرم (صل الله علیه وآله وسلم)، قرآن كريم و پرهيز از اختلافات مذهبی و نژادی، وحدت و اتحاد خود را در مقابل دشمنان اسلام بیشتر کنند .

 

دولت آبادی در ادامه به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی اشاره و اضافه کرد: کارگاه آموزشی با حضور 30 نفر از کتابداران کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فردا، 1 آذر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته نیز بازدید از کتابخانه های فعال مساجد شهرستان کهگیلویه توسط کارشناسان ساماندهی، فرهنگی و هنری و همچنین مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صورت گرفت.

 

وی برگزاری همایش «خوانش کتاب» یا قصه خوانی ویژه دانش آموزان را از دیگر برنامه های این ستاد دانست و اضافه کرد: این همایش 24 آبان ماه جاری با هدف ایجاد پیوند بین دانش آموزان و مسجد در مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) شهر یاسوج برگزار شد.

 

دولت آبادی گفت: همه همکاران در راستای اجرای مطلوب برنامه های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان وظیفه دارند.

 

شایان ذکر است: اجرای مطلوب این کارگاه آموزشی، اطلاع رسانی به شرکت کنندگان در کارگاه و تهیه بسته های فرهنگی از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته کتاب و کتابخوانی هفته وحدت ارومیه حسن روحانی همایش خراسان جنوبي هفته کتاب جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آذربایجان غربی وحدت کارگاه آموزش هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب کتابداران دانش آموزان مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها