Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - به مناسب هفته کتاب و در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بین دانش آموزان مناطق روستایی چهار هزار و 500 جلد کتاب بین مدارس محروم آبادان و خرمشهر روز چهارشنبه توزیع شد.

به گزارش ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در آئین اهدای این تعداد کتاب در مدارس روستایی آبادان و خرمشهر گفت:این تعداد کتاب 250 عنوان کتاب را شامل می شوند که به مدارس سه روستای آبادان و سه روستای خرمشهر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همایون قنواتی اظهار داشت:برای تهیه این تعداد کتاب با موضوع مذهبی، کودکان و نوجوانان، هنری، ادبی، علمی 11 میلیارد ریال از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای آن مستلزم ایجاد انگیزه و تهیه منابع مطالعاتی است، گفت: یکی از راه‌ها و ایده‌هایی که می‌تواند تاثیر بسزایی در گسترش و ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در جامعه داشته باشد، اهدای کتاب است.
10کتابخانه عمومی با پنج هزار عضو در سطح آبادان وجود دارد که یکی از آنها تخصصی است.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اهداي كتاب منطقه آزاد اروند آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود