Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از استریت تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امسال هم اعلام کرد هیچ انتخابی بهتر از «ترامپ» به عنوان شخص سال مجله تایم نیست.

زمانی که از ترامپ پرسش شد چه کسی ممکن است به عنوان «شخصیت سال 2018» برای مجله تایم انتخاب شود، او با خودشیفتگی تمام پاسخ داد نمی تواند تصور کند شخصی به جز خودش انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این‌ خصوص در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت: جدیدا به آن «شخصیت سال» می گویند، درست است؟ دیگر به آن «مرد سال» نمی گویند. من نمی دانم. بستگی به مجله تایم دارد. من نمی توانم کس دیگری را به جز ترامپ برای شخص سال در نظر بگیرم. آیا شما می توانید کسی به جز ترامپ را به عنوان شخص سال تصور کنید؟

ترامپ در سال 2016 پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان شخص سال انتخاب شد. وی پس از پیروزی به خبرنگاران گفته بود که این انتخاب برای او معنای زیادی دارد و آن را یک افتخار می داند. این درحالی است که ترامپ پیشتر از مجله تایم به دلیل برخی انتخابهایش در گذشته انتقاد کرده بود. وی در سال 2011 زمانی که «تظاهرات‌کنندگان» به عنوان «شخصیت سال» مجله تایم انتخاب شدند، از این مجله انتقاد کرد. رئیس جمهور آمریکا در سال 2017 هم اعلام کرده بود احتمالا او به عنوان شخصیت سال انتخاب خواهد شد؛ اما این اتفاق نیفتاد.

شخصیت سال عنوانی است که مجله تایم از سال 1927 میلادی تاکنون هر ساله به شخص یا گروهی که در سال سپری شده بیشترین توجه مثبت یا منفی را برانگیخته است، اعطا می شود. تا سال 1988 میلادی این عنوان «مرد سال» نام داشت.

نتایج نهایی «شخصیت سال 2018» مجله تایم در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند