Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:40:06 GMT

مهمترین ویژگی بسیج ایثار و از خود گذشتگی است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۴۳۷

مهمترین ویژگی بسیج ایثار و از خود گذشتگی است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: مهمترین ویژگی بسیج ایثار و از خودگذشتگی و برخوردار بودن از روحیه شجاعت در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز چهارشنبه در دیدار بسیجیان شهرستان در محل دفتر امام جمعه بروجرد افزود: برخوردار بودن بسیجیان از روحیه ایمان و اعتقاد قلبی موجب شد تا در طول هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از دین و تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کنند که این روحیه جهادی بسیج همواره قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: فرهنگ بسیج، شهادت، ایثار و روحیه جهادی آنها باید در جامعه بیش از گذشته ترویج شود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: فرهنگ جهادی بر بسیج حاکم است و ساده زیستی، دوری از تکبر، ایستادگی در برابر دشمن از مهمترین ویژگی های بسیجیان است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس برخوردار بودن از روحیه بسیجی، جهادی، بصیرت و ایثار بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این دیدار گفت: تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و بسیج موجب شده تا کشور در عرصه های مختلف موفقیت های چشمگیری داشته باشد.
سرهنگ مجید سوری افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورها از عراق حمایت کردند اما در نهایت همه آنها با شکست روبرو شدند.
وی بیان کرد: پیروزی در دفاع مقدس با توکل به خدا و برخورداری از روحیه بسیجی محقق و از آن زمان فرهنگ بسیج در جامعه نهادینه شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به عملکرد بسیج در سطح شهرستان اضافه کرد: امسال در راستای حمایت از محرومان ۲۰ واحد مسکونی احداث و 30 واحد دیگر بهسازی شده است.
سرهنگ سوری ادامه داد: در سال جاری ۳۰ یادواره شهدا برگزار و ۹۰۰ نفر به اردوی راهیان نور، ۵۰۰ نفر برای نخستین بار به مشهد اعزام شدند.
وی گفت: ۱۰هزار نفر از مردم شهرستان در اردوهای تفریحی بسیج با هدف نشاط معنوی شرکت کردند.
سرهنگ سوری اظهارداشت: ایجاد ۳۵واحد تولیدی با اشتغالزایی ۷۰ نفر ، ارائه آموزش فنی و حرفه ای به یکهزار نفرو پذیرایی از100 هزار زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات انجام بسیج شهرستان در سال جاری است.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امام جمعه بسيج هفته بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • قبل از خرید، مهمترین تفاوت نبشی پرسی و نبشی فابریک را بدانید!
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است