Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: چهلمین سال انقلاب را به سال شروع شمارش معکوس سقوط تمدن ضد‌بشری آمریکا تبدیل خواهیم کرد. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در دیدار فرماندهان، مسئولان، کارکنان و جمعی از بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد بابیان اینکه هرساله هفته بسیج در راستای تجدید میثاق با ولایت، با نمایندگان ولی‌فقیه در استان تجدید بیعت می‌شود اظهار داشت: امسال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، دشمن بشریت یعنی آمریکای جنایتکار و اروپای مکار از سر ضعف و زبونی در مصاف با طوفان سهمگین انقلاب اسلامی علیه مستکبران جهان است و آنچه را دارد به‌عنوان آخرین تیر و ترکش‌ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: از چهره زشت وهابیت که ده‌ها سال به نام خادمین حرمین شرفین رهبری جهان اسلام را داشتند، پرده برداشته و الآن از سر ضعف و زبونی مجبور هستند پرده از چهره زیبای اسلامی بردارند و به‌عنوان دولت جنایتکار در برابر انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

وی بابیان اینکه آن‌ها از دلار به‌عنوان یک سلاح جنگی علیه ملت‌ها استفاده می‌کنند که همین سبب می‌شود دلار از صحنه مبالات جهانی برداشته و این سلاح نیز از دستشان گرفته شود، تصریح کرد: دشمن جنگ رسانه‌ای و عملیات سنگین روانی برای قلب حقایق داشت و وهابیت، رژیم منحوس شاهنشاهی، دلار، جنگ روانی و نفوذی‌ها را رو کردند تا خواب آشفته پایان انقلاب اسلامی را جشن بگیرند؛ آن‌ها گفتند امسال انقلاب اسلامی تمام‌شده و جشنش را می‌گیریم.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید یاری مؤمنان حق است خاطرنشان کرد: در طول 40 سال انقلاب، رهبری الهی و پیامبرگونه ولایت‌فقیه و تبعیت مؤمنانه مردم، پاسداران، بسیجیان و حضور چشمگیر همه را در صحنه‌های مختلف دیده‌ایم.

وی گفت: با این تبعیت مؤمنانه مردم بصیر، مقاوم و حضور چشمگیر بسیجیان سلحشور و انقلابی در همه صحنه‌ها، چهلمین سال انقلاب را به سال شروع شمارش معکوس سقوط تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل خواهیم کرد؛ این کار بسیار مهم و اعجاب‌برانگیز ما را وادار بر این پیروزی می‌کند که همان شروع سقوط تمدن ضد‌بشری است و از طرفی آرامش روحی ملت، رهبری و رزمندگان و پیروزی‌های پی‌درپی را به همراه خواهد داشت‌.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد