Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مديراداره آموزش وپرورش ناحيه 2 کرج و شهرستان فرديس از آغاز المپياد ورزشي براي 97 هزاردانش آموزجنوب شهرستان کرج و فرديس خبرداد.

فرشته فهميده روز چهارشنبه درگفت و گو خبرنگار ايرنا افزود: اين المپياد در رشته هايي مانند واليبال، فوتسال، طناب زني، بازي هاي بومي و محلي، طناب کشي، بسکتبال، هندبال و شطرنج اجرايي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي برگزاري المپياد ورزشي درون مدرسه اي را مقدمه اي براي قهرماني دانست و گفت: گرايش بيشتر دانش آموزان به سمت ورزش موجب کاهش گرايش اين قشر به آسيب هاي اجتماعي مي شود.
فهميده با اشاره به اينکه امروزه مدارس به عنوان اصلي ترين پايگاه اجرايي برنامه ها و فعاليت هاي دانش آموزي مورد توجه قرا مي گيرند، افزود: هدف تربيت نسلي شاداب و با نشاط است که در کنار فراگيري علم ودانش از سلامتي، تحرک لازم برخور دار باشد.
وي هدف از برگزاري المپيادهاي ورزشي درون مدرسه اي ايجاد شور و نشاط و ارتقاي سلامت دانش آموزان ذکر کرد.
مديراداره آموزش وپرورش ناحيه 2 کرج و شهرستان فرديس گفت: سال تحصيلي گذشته دانش آموزان پسر و دختر اين ناحيه در رشته هاي واليبال و فوتبال مقام برترکشوري را بدست آوردند.
در مراسم آغازين المپياد ورزشي درون مدرسه اي ، حرکات رزمي و بازي هاي نمايشي، اهتزار پرچم، مشعل بازي و رژه تيم هاي ورزشي اجرا شد.
در حاشيه اين مراسم نمايشگاهي از دستاوردهاي دانش آموزان در زمينه پخت انواع غذاهاي سنتي، دسر، آش و سوپ توسط دانش آموزان و انجمن اوليا مدارس برپا شد.
7413/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی