Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@22:38:11 GMT

بازگشت امید به اردوی آتزوری به لطف احیای خط دفاعی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۶۷۰

به گزارش وانانیوز،   پیروزی شب گذشته (سه شنبه) تیم ملی ایتالیا در یک بازی دوستانه مقابل آمریکا در شهر خنک بلژیک اگرچه فقط یک گل داشت، اما نوید بخش پایان روز‌های تزلزل خط دفاعی این تیم شد. این نتیجه سبب ثبت سومین کلین‌شیت متوالی تیم تحت هدایت روبرتو مانچینی شد، اتفاقی که در ۱۸ ماه اخیر بی‌سابقه بود.

آتزوری مصاف با آمریکا را با تک گل متئو پولیتانو در دقیقه ۴+۹۰ برد و این سومین بازی بدون گل خورده‌اش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند با پیروزی یک بر صفر آتزوری مقابل لهستان در لیگ ملت‌های اروپا شروع شد، با تساوی بدون گل مقابل پرتغال ادامه پیدا کرد و با پیروزی مقابل آمریکا کامل شد. پیش از مصاف با لهستان، اما ایتالیایی‌ها در هشت بازی متوالی گل خورده بودند که آن بدترین روند تدافعی آن‌ها از فصل ۵۹-۱۹۵۸ بود.

اگرچه به نظر می‌رسد که مشکلات خط دفاعی ایتالیا برطرف شده، اما این تیم هنوز در فاز هجومی مشکلاتی دارد. قهرمان ۴ دوره جام جهانی در سه بازی اخیرش تنها ۲ گل زده که هر دو آن‌ها پس از پایان وقت‌های معمول بوده است. گل او را کریستیانو بیراگی در بازی مقابل لهستان زد و دومی را پولیتانو به آمریکا. آتزوری همچنین در نیمه اول هیچ یک از هفت بازی اخیرش نتوانسته گلزنی کند. از زمان انتصاب روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی آتزوری، این تیم فقط یک بار (پیروزی ۲ – یک در بازی دوستانه مقابل عربستان سعودی) توانسته در یک بازی بیش از یک گل بزند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم