Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم در اجتماع طلاب حوزه‌های علمیه تبریز در حمایت از مردم مظلوم یمن در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) تبریز، با تاکید بر ضرورت بیداری بیش از پیش مسلمانان دنیا در برابر ظلم و جنایت ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم یمن، اظهار داشت: مسلمانان جهان باید در برابر ظلم و جنایت ائتلاف سعودی که با حمایت آمریکا انجام می‌شود، سکوت نکنند بلکه با حمایت‌های خود این مصیبت را از میان بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز نیازمند بیداری بیشتر مسلمانان جهان هستیم، افزود: شما طلاب و سربازان امام زمان (عج) باید بدانید، هدف این ائتلاف جدیدی که علیه منطقه الحدیده یمن به راه افتاده چیست و چه اهدافی دارد.
 
امام جمعه تبریز ادامه داد: استان الحدیده محل تلاقی ارتش و نیروهای انصارالله با دریای سرخ و شریان اصلی ارتباط مردم یمن با دنیاست و تنها راه ارتباطی و محل عبور و مرور و کمک‌رسانی به مردم مظلوم یمن نیز به حساب می‌آید.

آل هاشم با اشاره به اینکه غرب یمن و باب المندب منطقه‌ای استراتژیک است که امارات و عربستان سعودی مترصد حضور در این منطقه مهم هستند، تصریح کرد: ائتلاف سعودی اماراتی در تلاش هستند از طریق این منطقه به باب‌المندب تسلط بیشتری داشته باشند؛ چون بیش از ۹۵ درصد واردات یمن از این منطقه انجام می‌شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی گفت: ائتلاف کشورهای عربی و همراهانشان به این دلیل بود  که نتوانستند در همه جبهه‌ها پیشروی کنند، از این رو سعی می‌کنند تا موجب شکست انصارالله در هر منطقه‌ای شوند‌.
 
وی خاطرنشان کرد: سعودی‌ها معتقدند که با محاصره دریایی انصارالله و عدم ورود امکانات به این استان، به راحتی می‌توان انصارالله را با مشکل مواجه کرد؛ چون فکر می‌کنند اصلی‌ترین راه ارتباطی و تامین لجستیک انصارالله از طریق بندر الحدیده است.
 
آل‌هاشم، نگاه خاص امارات به مناطق استراتژیک یمن را از ابتدای حمله به این کشور، یکی دیگر از نکات مهم دانست و گفت: در حومه الحدیده جزایر متعددی وجود دارد که سیطره بر آنها به معنای سیطره بر بخش جنوبی دریای سرخ است و امارات بیشتر از جنبه‌های نظامی دیگر به دنبال جنبه های اقتصادی مناطق مورد حمله است.

وی در پایان با اشاره به موضوع پیشبرد پروژه تجزیه یمن توسط ائتلاف عربی، تاکید کرد: برنامه امارات و عربستان سعودی برای تسلط بر مناطق راهبردی یمن، نشان از برنامه‌ریزی گسترده این کشورها با آمریکا دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات عشایر ضروری است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات قشر عشایر ضروری است.

مسلم مرادی امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سعی بر این است تا بخشی از مشکلات عشایر زحمت‌کش را که بخش عمده تولید را بر عهده دارند، حل شوند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر مستقر در منطقه عشایری کولیدر مشکلاتی در حوزه آب، راه و مخابرات دارند که در جلسه امروز مطرح شد تا پیگیری‌های لازم برای حل بخشی از آنها صورت گیرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه صنایع دستی در جامعه عشایری در جلسه امروز با حضور مدیران کل امور عشایر لرستان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که به عشایر داوطلب فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.

مرادی بیان کرد: تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی در این منطقه عشایری همزمان با جلسه شورای عشایری حضور دارند تا خدمات مورد نیاز عشایر ارائه دهند.

وی تصریح کرد: عشایر قشری تولیدکننده هستند که رفع مشکلات آن‌ها ضروری است و تداوم فروش دام در بین عشایر، به‌مرور منجر به بیکار شدن و مهاجرت آن‌ها به حاشیه شهرها می‌شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در عرصه منابع طبیعی در مناطق عشایر وجود دارد که باید در حفظ و بهره‌گیری مناسب از آن بیش از گذشته کوشا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟