Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@03:27:44 GMT

حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها؛ اثر ممتاز بسیج

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۶۷۸

حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها؛ اثر ممتاز بسیج

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، سی‌ام آبان در دیدار با فرماندهان مسئولین سپاه و جمعی از بسیجیان لرستان، با بیان این‌که در سایه انقلاب چهره‌هایی را داریم که سرمایه انقلاب هستند، به کارنامه درخشان چهره‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: جنبه‌های مختلف عظمت و ماهیت بسیج مورد بررسی قرار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آثار و برکات و خدمات بسیج، تصریح کرد:‌ چهره واقعی بسیج را نمایان کنیم و ببینیم در چهل سال انقلاب بسیج چه کرد چراکه بسیج محبوبیت دارد و بازوی قوی انقلاب و ولایت است.

بسیج؛ نهادی کم‌هزینه و پُرثمر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تشکیل بسیج را از الهامات و الطاف الهی دانست و با ذکر این مطلب که بسیج در طول چهل سال انقلاب یک نهاد کم‌هزینه و پُرثمر بوده است، اضافه کرد: بسیج سراسر برکت و خدمت است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که کم هزینه بودن و پُربرکت بودن بسیج به‌دلیل وجود سه خصوصیت است، اخلاص را نخستین خصوصیت بسیج برشمرد و گفت: دومین خصوصیت بسیج از خودگذشتگی و دیگر خصوصیت آن ولایت‌مداری است چراکه حرکت بسیج بر اساس ولایت است.
این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این مطلب که هرچه از عمر بسیج می‌گذرد آثار و برکات آن بیشتر می‌شود، اضافه کرد: خدمات بسیج دوست داشتنی دلنشین است.
وی به نمونه‌هایی از آثار و برکات بسیج اشاره کرد و گفت اولین اثر بسیج رویکرد جوانان به معنویت است این در حالی‌است که پیاده‌روی اربعین با رنگ و بوی بسیج انجام می‌شود.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که پیروزی بر دشمن در دوران دفاع مقدس اوج از خودگذشتگی بسیج در دوران دفاع مقدس بود، افزود: حفظ ارزش‌ها در جامعه به وجود بسیج است، اگر بسیج نباشد ارزش‌ها را پایمال می‌کنند کمااینکه اگر در اداره‌ای بسیج نباشد ارزش‌ها کم‌رنگ است.

حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها؛ اثر ممتاز بسیج

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اثر دیگر بسیج را خدمت‌رسانی به محروم‌ترین روستاهای کشور دانست و افزود: حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها اثر دیگر بسیج است چراکه هر گاه خطری متوجه انقلاب بود بسیجیان پای کار آمدند و فتنه‌ها و توطئه‌ها را جمع کردند.

بسیج؛ یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که بسیج علی‌رغم حفظ ارزش‌ها با روحیه انقلابی در طول چهل سال انقلاب یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بوده است، اضافه کرد: تامین امنیت انتخابات اشتغالزایی از خدمات دیگر بسیج است.
این مفسر قرآن‌کریم دمیدن روح امید و مقاومت در ملت را اثر بسیج برشمرد و با ذکر این مطلب که هر جا بسیج حاضر شد مردم را امیدوار کرد، خاطرنشان کرد: بسیج هرگز ذلت را نپذیرفته و دست به اجانب دراز نکرد و عزت نفس خود را حفظ کرد.

روح مقاومت از طریق بسیج جریان پیدا می‌کند

وی نابود کردن گروهک‌های صد انقلاب و تروریستی را اثر دیگر بسیج برشمرد و با ذکر این مطلب که روح مقاومت از طریق بسیج جریان پیدا می‌کند، تصریح کرد: داعش با تفکر بسیجی نابود شد و امروز بسیج الگوی مقاومت و بصیرت و الگویی برای حزب‌الله لبنان، مبارزان فلسطینی، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق است.
آیت‌الله میرعمادی اثر دیگر بسیج را ایجاد امنیت و آرامش برشمرد و با ذکر این مطلب که بسیج پرورش یافته سپاه است که در همه حال یاریگر ملت است، اضافه کرد: بسیج پیش‌برنده اهداف و آرمان‌های امام راحل رهبر و شهداست.
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان این‌که یادواره‌های شهدا با اخلاص بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: بسیج کار را بدون نقص و عیب انجام می‌دهد و قادر است تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

بسیج فراموش نشدنی است

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد بالاترین اثر بسیج را به ذلت کشاندن استکبار و فراهم نمودن نابودی اسرائیل برشمرد و با ذکر این مطلب که بسیج استکبار جهانی را ذلیل کرد، ادامه داد: آنچه بر ما لازم است نشر تفکر بسیجی است و باید در برابر تفکرات انحرافی مقاومت کنیم و بدانیم بسیج فراموش نشدنی است.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی بسیج آیت الله میرعمادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان