Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:20:56 GMT

وودی آلن به مکتب تهران می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۸۵۲

وودی آلن به مکتب تهران می‌آید

تهران- ایرنا- نمایش «مرگ در می‌زند» به نویسندگی وودی آلن و کارگردانی منصوره سجادیان، روز شنبه 3 آذرماه ساعت 20:30 در «مکتب تهران» ویژه خبرنگاران و عکاسان اجرا می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، امیر کرمی و حمیدرضا مرادی در نمایش «مرگ در می‌زند» ایفای نقش می‌کنند.
از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به دستیار کارگردان: رزیتا میرانی، طراح صحنه: علی تاجیک، طراح پوستر: پوریا احمدیان، طراحی و ساخت تیزر: علی رحمانی، انتخاب صدا و موسیقی: منصوره سجادیان، مشاور تبلیغات و عکاس: امیررضا هرمزی، روابط عمومی: سهیلا انصاری و مشاور امور رسانه: علی اکبر مجد راد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه این درام کمدی آمده است: نیمه شب نات آکرمن در آپارتمانش نشسته که مرگ به سراغش می آید اما نات نمی‌خواهد بمیرد...
نمایش «مرگ در می‌زند» از یکشنبه 4 آذرماه هر شب از ساعت 20:45 در مکتب تهران به نشانی خیابان کریمخان زند٬ خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، کوچه کیوان، پلاک 8، زنگ یک، سالن مکتب تهران اجرا می شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.
فراهنگ **1085** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي وودي آلن تئاتر مكتب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6094825

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • باید مکتب آوینی را بشناسیم
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت