Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: مسئولان موظف به برطرف کردن مشکلات و چالش‌های‌فراروی پدافند غیرعامل در استان ایلام هستند. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ استانها ایلام نظرات

قاسم سلیمانی دشتگی در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام، اظهار داشت: پدافند عامل عبارت از رویارویی و مقابله مستقیم با دشمن و به کارگیری جنگ افزارهای مناسب و موجود به منظور دفع حمله و خنثی کردن اقدامات آفندی دشمن که ضرورت این مهم غیر قابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: پدافند غیر عامل برای استان ایلام باتوجه به ضرورت و حساسیت مرزی، و تردد بیش از 5 میلیون زائر در سال میطلبد که طرح جامع پدافند غیر عامل آن با حساسی ویژه و شرایط زمانی و مکانی منطبق با شرایط جغرافیایی و اهمیت استراتژیکی آن تدوین شود.

ادارات استان ایلام با «طرح جامع پدافند غیرعامل» همکاری کنند ایلام قابلیت تبدیل شدن به پایلوت پدافند غیرعامل کشور را دارد

وی اقدامات استان ایلام در اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: در اربعین امسال و حادثه سیل و طوفان برای زائران اربعین حسینی با اجرای طرح پدافند غیر عامل شاهد کمترین خسارت بوده‌ایم که این مهم اهمیت طرح جامع پدافند غیر عامل را دو چندان می‌کند.

استاندار ایلام، تطبیق واقعیت و تدوین آن در طرح جامع پدافند غیر عامل را وظیفه طراحان و تدوین کنندگان طرح جامع پدافند غیر عامل استان ایلام دانست و یادآورشد: تدوین طرح با نگاه واقع‌گرایی انجام و از اعمال نظرات آرمان‌گرایانه اجتناب شود.

وی تاثیرگذاری طرح جامع پدافند غیر عامل را امنیت جانی و مالی و روح وروان شهروندان دانست و افزود: طرح جامع پدافند غیر عامل امنیت،آسایش و حفظ اموال و امکنه و تاسیسات حیاتی و حساس را شامل است و دقت در آن دقت در اجرای امنیت است و امنیت در هیچ جای جهان شوخی‌بردار نیست و دقت درآن ضرورت همه حکومت‌ها بوده و هست.

کاهش طمع کشورها نسبت به کشور،افزایش پایداری ملی، قرار نگرفتن در مظان اتهام تهدید علیه کشورها و ده‌ها مورد دیگر از موارد اعلامی نتیجه پدافند غیر عامل توسط استاندار ایلام بود که تصریح کرد:  همه مسئولان استان ایلام موطف به  برطرف کردن مهمترین مشکلات و چالش‌های فراروی پدافند غیرعامل در استان ایلام هستند.

انتهای پیام/م

R7718/P1486/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران