Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@19:52:21 GMT

18 مورد رضایت به اهدای عضو در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۸۶۲۸

18 مورد رضایت به اهدای عضو در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مجید حمیدی رئیس هماهنگ‌کننده تیم اهدای عضو استان همدان با بیان اینکه امسال در استان هشت مورد رضایت به اهدای عضو بیماران مرگ مغزی ثبت شده است، اظهار کرد: همدانی‌ها در خارج از استان نیز 10 مورد رضایت به اهدای عضو داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع مردم همدان 18 مورد رضایت به اهدای عضو داده‌اند، گفت:‌ سال گذشته 14 مورد رضایت‌گیری برای اهدای عضو در استان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هماهنگ‌کننده تیم اهدای عضو استان همدان با تاکید به اینکه سال گذشته 10 مورد از هم‌استانی‌ها در خارج از استان به اهدای عضو رضایت داده‌ بودند افزود: مردم همدان در این سال 24 مورد رضایت به اهدای عضو دادند.

وی با اشاره به اینکه در هر عمل سه تا چهار عضو اهدا می‌شود که سال 96 تقریباً 80 عضو اهدا شده است، خاطرنشان کرد: سال 94 تعداد 12 مورد در همدان و هفت مورد در خارج استان اهدای عضو انجام شد.

حمیدی با بیان اینکه این هفت نفر اهل همدان در خارج از استان دچار حادثه شده بودند، گفت: در اهدای عضو بیماران مرگ مغزی اقدامات بزرگی انجام شده اما باز هم نیاز به فرهنگسازی است.

وی با تاکید به اینکه در راستای فرهنگسازی آموزش همکاران، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و مطبوعات مورد توجه قرار گرفته است، افزود: ما به دنبال این هستیم که فرهنگسازی به خوبی صورت گیرد و اعضای تمام بیماران مرگ مغزی اهدا شود و حتی یک مورد نیز از دست نرود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اهدای عضو مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رمضان نژاد افزود: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود و پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مرگ مغزی وی تأیید شد.
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با موافقت خانواده وی کلیه‌ها و کبد این بیمار برای اهداء به بیماران نیازمند جداسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند