Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:03:58 GMT

تغییر رنگ مو با نسکافه+ آموزش مرحله به مرحله

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۹۳۰۲

تغییر رنگ مو با نسکافه+ آموزش مرحله به مرحله

رکنا: با نسکافه،قهوه،عسل و... به راحتی می توان بهترین رنگ دلخواه را روی مو و ابرو درآورد.

نسکافه یا قهوه را بعد از درست کردن بگذارید کمی سرد شود و سپس به ابروهایتان بمالید.

بعد از گذاشتن قهوه یا نسکافه بر روی ابرو ها 15 دقیقه صبرکنید و دوباره ابروهایتان را مالش دهید و ده دقیقه بعد بشویید

نقص این روش این است که رنگ ابروی شما شاید به رنگ دلخواهتان نزدیک نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش دیگری که ابروهای شما را روشن و زیبا میکند:

نسکافه برای رنگ ابرو

چگونه ابروهایمان را با نسکافه رنگ کنیم

در این روش نسکافه و قهوه و اکسیدان ترکیب کنید و به مدت 10 دقیقه روی آن بگذارید.

ابروهایتان را چک کنید که زیاد روشن نشود.

این روش رنگ ابروی شما را زیبا و شیک می کند.

بسیاری از خانم ها همیشه به دنبال تغییر رنگ موهایشان بدون آسیب زدن به آن ها هستند و برای این کار از مواد طبیعی مانند نسکافه استفاده می کنند .نسکافه یکی از مواد طبیعی برای تغییر رنگ مو است .

رنگ موی طبیعی با نسکافه و عسل :

مواد لازم:

3 قاشق غذا خوری نسکافه

نصف فنجان روغن زیتون

دو قاشق غذا خوری زردچوبه

3 قاشق غذاخوری عسل

یک عدد زرده تخم مرغ

روشن کردن مو با نسکافه

روشن کردن مو با نسکافه و عسل

طرز تهیه و استفاده:

3 قاشق غذا خوری نسکافه و نصف فنجان روغن زیتون را در ظرف پلاستیکی می ریزیم و با هم ترکیب می کنیم. دریک ظرف دیگر دو قاشق غذا خوری زردچوبه را با 3 قاشق غذاخوری عسل و یک عدد زرده تخم مرغ ترکیب کنید و به ظرف اول اضافه نمایید .این مخلوط را به مدت 5 ساعت روی موهای خود قرار دهید و سپس موهای خود را آبکشی کنید . خواهید شد رنگ موهای شمارنگ قهوه ای بلوطی روشن می شود.

رنگ موی طبیعی با نسکافه و زردچوبه :

رنگ کردن مو با مواد طبیعی

رنگ کردن مو با مواد طبیعی

مواد لازم:

6 قاشق غذا خوری زردچوبه

4 قاشق غذا خوری نسکافه

2 سفیده تخم مرغ

یک بسته اکسیدان

طرز تهیه و استفاده:

همه این مواد را در ظرف پلاستیکی می ریزیم و با هم ترکیب می کنیم و سپس نصف فنجان روغن زیتون را اضافه و هم می زنیم تا یک خمیر سفت به دست بیاید.پنج ساعت خمیر حاصل را روی موهای خود بگذارید و پنج ساعت صبر کنید تا موهایتان رنگ بگیرد و سپس موهای خود را آبکشی کنید. خواهید دید موهایتان قهوه ای جذاب خواهد شد.

رنگ موی طبیعی با نسکافه و کاکائو :

مواد لازم:

2 قاشق غذا خوری نسکافه

2 قاشق غذا خوری کاکائو

1 قاشق چای خوری آب لیمو

نصف قاشق غذاخوری روغن کنجد

2 عدد اکسیدان

طرز تهیه و استفاده:

همه این مواد را در ظرف پلاستیکی می ریزیم و با هم ترکیب می کنیم و سپس خمیر درست شده را روی موهایتان بگذارید و یک ساعت صبر کنید و سپس موهای خود را آبکشی کنید. خواهید دید موهایتان قهوه ای خواهد شد.

 نسکافه و روغن زیتون :

دو عدد تخم مرغ

دو قاشق غذاخوری نسکافه

یک لیوان روغن زیتون

دو عدد اکسیدان

طرز تهیه و استفاده:

همه این مواد را با هم مخلوط کنید و روی موهایتان بگذارید تا رنگ بگیرد . این خمیر باید یک ساعت روی مویتان بماند و سپس موهای خود را با آب بشویید. خواهید دید موهایتان رنگ قهوه ای روشن می شود . پس از دو هفته این کار را تکرار کنید تا موهایتان خوشرنگ تر شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز عکس عروسی یک زن که در آتش داماد زنده زنده سوخت! + جزییات افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! راز جسد تکه تکه شده یک دختر و پسر در سطل آشغال! این زن بیوه در پارک کرج چادر زده بود! / سرنوشت تلخ یک زن بی خانمان زن جوان 7 سگ و 7 گربه را در خانه اش زندانی کرد تا از گرسنگی بمیرند +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: غذا چای قهوه مو طبیعی آموزش عسل نسکافه عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو زن پاکستان دختر کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: تغییر باورهایی که طی ۳۰ سال گذشته در حوزه جمعیت و فرزندآوری به وجود آمده، به عهده آموزش و پرورش است و این نهاد اثرگذاری زیادی دارد و باید فعالتر باشد.

محمدمهدی فداکار امروز ششم اردیبهشت ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به گزارشی درباره جوانی جمعیت و فرزندآوری اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش عضو ستاد جوانی جمعیت است و جمعیت فرهنگیان و والدین دانش آموزان آنها یک ظرفیت است.

فداکار با اشاره به پرداخت وام برای درمان ناباروری تصریح کرد: زوج‌های نابارور ظرفیت خوبی برای فرزندآوری هستند و باید برای درمان به آنها کمک کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: برای راه‌اندازی اتاق‌های کودک در ادارات، کار با توافق با آموزش و پرورش پیگیری شده و یک مکان مناسب در نظر گرفته شود.

وی گفت: برای «فرزند کمتر، زندگی بهتر» سه دهه تبلیغ شده و باید برای جایگزینی جوانی جمعیت همه کمک کنیم و فرآیند طی شود. باید همکاران فرهنگی پای کار بیایند و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کند.

فداکار در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: با توجه به بارندگی، باید بحث رفت و آمد داوطلبان کنکور مدیریت شود تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسه بیان کرد: آموزش و پرورش برای تامین خوابگاه دانشجویان فرهنگیان کمک کند، زیرا دانشگاه فرهنگیان متعلق به خود آموزش و پرورش است و خروجی این دانشگاه در آموزش و پرورش خدمت می‌کند و کمک کنید تا از ظرفیت املاکی که وجود دارد، استفاده شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه ابراهیم روحی مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: ۸۳ هزار نفر مجموع شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی افزود: برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه سال گذشته فراخوان داده و ۱۱۵۲ نفر ثبت نام کردند و ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

روحی بیان کرد: شعار امسال هفته معلم «همه مدیون توایم» انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد