Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد دانشگاه تهران جایزه بین‌المللی مهندسی هیدرولیک در نواحی خشک و نیمه‌خشک را دریافت کرد. به گزازش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران، محمد کارآموز، استاد دانشکده مهندسی عمران پردیس دانشکده‌های فنی، موفق به دریافت جایزه بین‌المللی سال ۲۰۱۸ میلادی مهندسی هیدرولیک در نواحی خشک و نیمه‌خشک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این جایزه برای کار‌های استثنایی (original) محمد کارآموز در هیدرولوژی، هیدرولیک، آبیاری و زهکشی، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع آب، نیروگاه‌های برق‌آبی، بهره‌برداری از مخازن سدها، خشکسالی و تغییر اقلیم در بیش از ۳۰ سال تدریس، تحقیق، الگوسازی، مشاوره، ظرفیت‌سازی و انتقال دانش از طریق چاپ کتاب‌های درسی، مقالات، سخنرانی‌ها و ارائه مطالب علمی و حرفه‌ای به وی اعطا شد.

در متن جایزه آمده است: «در قدردانی از اقدامات و آثار ارزنده وی در پیشبرد مهندسی هیدرولیک در اقلیم خشک و نیمه‌خشک. این جایزه در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۸ در شهر میناپولیس ایالات متحده در زمان برگزاری کنگره بین‌المللی آب و محیط‌زیست ASCE به دکتر کارآموز داده شده است».

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، نوئل مک آفی استاد دانشگاهی که در دانشگاه اموری (EMORY) ایالت جورجیای آمریکا توسط پلیس دستگیر شده بود، بعد از آزادی، از خشونت و وحشیگری بیش از حد پلس آمریکا ضد دانشجویان انتقاد کرد.

رسانه‌های آمریکا همچنین اعلام کرده اند که تاکنون بیش از ۵۵۰ دانشجو و استاد شرکت کننده در تجمع‌ها و راهپیمایی‌ها ضدصهیونیستی این کشور بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

نوئل مک‌آفی استاد دانشگاه اموری آمریکا
ایلهان عمر عضو کنگره آمریکا

 

 

 

دیگر خبرها

  • خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف