Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:32:09 GMT

شما برنده هیچ جایزه‌ای نشدید!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۲۵۸

شما برنده هیچ جایزه‌ای نشدید!

دادستان شهرستان پلدشت با اشاره به کلاهبرداری صورت گرفته از چند تن از شهروندان پلدشتی در روزهای اخیر هشدار داد و گفت: مواظب کلاهبرداران تلفنی باشید.

به گزارش ایسنا، پوراکبر، دادستان پلدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخیراً افراد کلاهبردار طی تماس تلفنی با تعدادی از شهروندان پلدشت اعلام کرده‌اند که این افراد در قرعه‌کشی رادیو ایران و یا در قرعه‌کشی شرکت‌های خدمات ارتباطی و غیره برنده جایزه نقدی یا کمک هزینه سفر زیارتی شده‌اند و از آنها خواسته‌اند جهت واریز جایزه نقدی به حساب آنان به پای دستگاه عابر بانک مراجعه و کارت بانکی خود را در دستگاه عابر بانک وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بعد از وارد کردن کارت در دستگاه عابر بانک توسط شهروندان، کلاهبردار از آنها درخواست کرده اعداد و دکمه‌هایی که وی اعلام می‌کند را در دستگاه وارد کنند و بعد از وارد کردن اعداد مذکور، مال باختگان متوجه شده‌اند که حسابشان خالی شده و پول‌های موجود در حساب به حساب فرد کلاهبردار منتقل شده است.

دادستان پلدشت بیان کرد: شهروندان عزیز باید همواره به نکات زیر ایمنی زیر توجه کنند؛ برای واریز وجه به حساب شما توسط شخص دیگر لازم نیست شما کارت عابر بانک خود را به دستگاه عابر بانک وارد  کنید.

از ارائه اطلاعات حساب و رمز خودتان به اشخاص دیگر و همچنین از ارایه کارت بانکی خودتان به همراه رمز آن به دیگران خودداری کنید. از خرید اینترنتی از سایت‌هایی که نمی شناسید خودداری کنید چرا که بعضی از سایتها برای سرقت اطلاعات کارتهای بانکی شما طراحی شده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلاهبرداري منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز دوم فرودین ۱۴۰۳ خبر از خریداری ۵ دستگاه کمک داور ویدئویی (VAR) داده بود و اعلام کرد که به زودی این دستگاه‌ها وارد ایران خواهند شد تا دیدارهای مهم در لیگ برتر با حضور VAR برگزار شود.

در همین حال خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار بود کلاس‌هایی را برای داوران با حضور مدرسانی از کشورهای اروپایی از جمله پرتغال برگزار کنیم که بنا به دلایلی برگزاری این کلاس لغو و به تاریخ ۲۹ اردیبهشت موکول شده است.

او در خصوص ورود دستگاه‌های کمک داور ویدئویی از چین به ایران گفت: ما در حال حاضر دو دستگاه VAR در ایران داریم و هنوز دستگاه‌های چینی وارد کشور نشده است. من از جزئیات خرید این دستگاه‌ها اطلاعی ندارم و فقط مسئولیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای داوران را دارم.

افشاریان در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دیدارهای باقی در لیگ برتر و فینال جام حذفی با حضور دستگاه VAR امکان دارد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه فیفا پیش از این از ما لیست برگزاری بازی‌ها با حضور VAR خواسته بود بعید است دیدارهای باقی مانده را با VAR برگزار کنیم باز با این حال همه اینها با مذاکرات تاج امکان پذیر است و من اطلاع دقیقی ندارم.

کد خبر 6095997

دیگر خبرها

  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان