Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا حجازیان رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز که از 4 الی 7 آذر ماه میزبان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر خواهد بود، در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی سالن 2500 نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار خواهد شد که طی آن 31 تیم از استانهای سراسر کشور به رقابت با یکدیگر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تلاش کردیم اسکان ورزشکاران نیز در محیطی مناسب و با کلیه امکانات باشد که در راستای آن خوابگاه منابع طبیعی دانشکده کشاورزی کرج را برای این امر در اختیار گرفته ایم.

حجازیان با بیان این که " مراسم افتتاحیه ساعت 18:30 مورخ 4 آذر می باشد " عنوان کرد: ستاد برگزاری این رقابت ها تشکیل شده و کارها با روند مناسبی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سه بخش تیمی، انفرادی و دونفره برگزار می گردد .

رئیس هیئت تنیس روی میز به اهمیت ویژه ای رقابتها اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت بحث استعدایابی و بازیکن پروری، این رویداد از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود چرا که می توان از درون آن بازیکنان مستعد و توانمند را شناسایی کرد و با برنامه و سرمایه گذاری مناسب ، اینده رشته را تضمین کرد.

وی تاکید کرد: استعدادیابی مقوله ای حیاتی در ورزش است و نیاز است که بیش از پیش به این مهم پرداخته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی

دبیر رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: المپیاد فناوری در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که در حوزه‌های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه نویسی و رباتیک است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم افتتاحیه رویداد اینوتکس 2024 بعدازظهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و رییس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

سید سجاد عباسی فشمی؛ دبیر رویداد اینوتکس 2024 در افتتاحیه این رویداد گفت: اینوتکس 2024 همزمان با اولین نمایشگاه صنایع خلاق با عنوان مانوین برگزار می‌شود.

وی گفت: بزرگترین دارایی اینوتکس، افراد و تیم‌های شرکت‌کننده است. امسال برای نخستین بار ملاک‌هایی استخراج کردیم که نقش مؤثری در توسعه اکوسیستم نوآوری داشتند.

دبیر رویداد اینوتکس 2024 خاطرنشان کرد: در رویداد اینوتکس 2024 میزبان 400 شرکت در قالب غرفه‌دار هستیم و از همه ماهیت‌های مختلف دعوت کردیم که در نمایشگاه حاضر باشند.

عباسی فشمی با بیان اینکه نصف شرکت‌های حاضر در اینوتکس 2024 فناور هستند، گفت: در این رویداد 40 رویداد ترویجی در حال برگزاری است که با هدف شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ما در  سالن‌های مختلف موضوعات مختلفی را داریم، به عنوان مثال در استیج‌ها، فروم حکمرانی را داریم که حکمرانی دانش‌بنیان‌ها بررسی می‌شود.

دبیر رویداد اینوتکس 2024 گفت: در اینوتکس 2 دوره رقابتی داریم که در استان‌ها برگزار می‌شود که برگزیدگان در قالب رویداد اینوتکس پیچ رقابت می‌کنند و درنهایت برترین استارتاپ معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: ما 5 رویداد ریورس پیچ را داریم که در این رویداد صنایع شیمیایی، صنایع ارتباطی و صنایع کشاورزی نیازهای خود را مطرح می‌کنند.

عباسی فشمی اضافه کرد: المپیاد فناوری در مهرماه 1403 برگزار می‌شود که در حوزه‌های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه نویسی و رباتیک است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز