Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@08:38:47 GMT

غیبت ادامه دار مهاجمان خارجی تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۴۰۴

به گزارش وانانیوز،  تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر روز یکشنه در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود. سرخپوشان تبریز امروز از ساعت ۱۲ یک جلسه تمرین کردند.

آنتونی استوکس و لی اروین مهاجمان خارجی تراکتورسازی که در تعطیلی تمرینات به کشورشان سفر کردند هنوز به ایران بازنگشتند و برخلاف اینکه گفته می‌شد استوکس امروز باز می‌گردد او هنوز هم در تمرینات این تیم غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر روز اخبار و شایعه جدیدی در مورد زمان بازگشت این دو بازیکن مطرح می‌شود و حتی این شایعه امروز مطرح شد که استوکس اعلام کرده تا یک ماه دیگر به ایران باز نمی‌گردد!

باشگاه تراکتورسازی هنوز موضع رسمی در قبال این موضوع اتخاذ نکرده و مسئولان این باشگاه برای دوری از حاشیه قبل از بازی با پرسپولیس سعی کردند در سکوت به دنبال راهکاری برای حل این مشکل باشند.

باید دید چه سرنوشتی در انتظار این دو بازیکن است و آیا این بازیکنان قبل از دیدار با پرسپولیس به ایران باز می‌گردند یا اینکه تراکتورسازی بدون حضور دو موتور گلزنی خود در این مسابقه به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

کلیدواژه: تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (5 اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

کد خبر 6087448 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است