Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه «راز» که از برنامه هاي جديد شبکه پرس تي وي است در اين برنامه در گفت و گو با لوييس فراخان، رئيس حزب امت اسلام، به بررسي نقش و جايگاه «امت اسلام» در کشور آمريکا و ارتباط اين گروه با جامعه اسلامي آمريکا مي پردازد.  
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه پرس تي وي، اين برنامه به تهيه کنندگي حسن توکلي و با اجراي نادر طالب زاده به عنوان مجري- کارشناس به نقد و گفت و گو پيرامون موضوعات و رويدادهاي مهم سياسي، اجتماعي و فرهنگي پرداخته و تاثيرات آنها از جنبه هاي مختلف را مورد بحث و تبادل نظر قرار مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«راز» در برنامه اين هفته به گفت و گو با لوييس فراخان رهبر مسلمانان آمريکا و رييس حزب «امت اسلام» در اين کشور به بررسي نقش و جايگاه «امت اسلام» در کشور آمريکا و ارتباط اين گروه با جامعه اسلامي آمريکا مي پردازد.
در اين برنامه ضمن بررسي مسايل مربوط به اين جنبش تلفيق گرايانه و عمدتاً آفريقايي- آمريکايي که بيش از 130 مسجد در آمريکا و ساير نقاط جهان دارد، جبهه گيري هاي سياسي لوييس فراخان در داخل آمريکا و انتقادهاي وي از سياست هاي دولت آمريکا در موارد متعدد مورد بحث قرار مي گيرد.
لوييس فراخان متولد 1933 در نيويورک با راهنمايي مالکوم ايکس به اسلام روي آورد. وي که از سال 1977 رهبري جنبش «امت اسلام» را بر عهده دارد، به دليل اظهارهاي ضديهودي‌اش به شدت مورد غضب سرمايه‌داران يهودي آمريکا است.
برنامه «راز» جمعه 2 آذر ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 25 دقيقه از شبکه پرس تي وي پخش خواهد شد. تکرار اين برنامه شنبه ساعت 05:00 و 14:00 و يکشنبه ساعت 23:55 روي آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نادر طالب زاده پرس تي وي راز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم

استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم

دیگر خبرها

  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • جنبش‌های سده‌های دوم و سوم هجری بیش‌تر تقابل ایرانی – ایرانی بود نه ایرانی - عربی
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • افشای کینه شاه از قم