Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@00:53:52 GMT

سنگ پرانی به خودرو ها در انگلیس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۶۳۸

‍‍‍‍‍‍

سنگ پرانی نوجوانان شرور انگلیسی در شهر منچستر، تردد خودروها در محله هایی از این شهر را غیر ممکن کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نوجوانان در برخی محلات شهر منچستر حتی روزها با سنگ به کامیون ها حمله می کنند. در تصاویر ویدئویی که رانندگان کامیون ها ضبط کرده اند، کودکان سیزده ساله نیز با سنگ به کامیون ها حمله می کنند که در برخی موارد منجر به حسارات مالی و جانی رانندگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته دیلی میل، رئیس شرکت پستی ( پارسل پارتنر ) گفته برای حفظ جان رانندگان، از این پس توزیع نامه و بسته پستی را در مناطقی از منچستر، از جمله محله موستون (Moston)، متوقف می کند.پدیلی میل نوشت شرارت نوجوانان در شهر منچستر ، موجب هراس مردم شده به گونه ای بسیاری از مردم شب ها جرات خارج شدن از خانه شان را ندارند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سنگ پرانی خودرو انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان