Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: 922 دانش آموز گچسارانی در قالب سه کاروان در سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محمد شهبازی روز چهارشنبه در آیین بدرقه 265 دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم گچساران به مناطق جنگی گفت: یک هزار و 400 دانش آموز گچسارانی در سال تحصیلی 1398 - 1397 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که از این تعداد 700 نفر پسر و 700 نفر نیز دختر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 275 دانش آموز پسر و 382 دانش آموز دختر در قالب 2 کاروان به مناطق جنگی اعزام شده اند.
شهبازی ادامه داد: هم اکنون 265 دانش آموز دختر به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروند و یادمان شهید دکتر مصطفی چمران دیدن می کنند.
وی افزود: این دانش آموزان با هفت دستگاه اتوبوس و به منظور آشنایی هر چه بیشتر با مناطق عملیاتی جنوب کشور و تجدید بیعت با آرمان های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس عازم این سفر معنوی و فرهنگی شدند.
شهبازی مهمترین اهداف برگزاری برنامه کاروان راهیان نور را آشنایی روزافزون نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت جانفشانی های مثال زدنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اعلام کرد.
افزون بر 24 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطق ابتدایی و متوسطه اول و دوم در شهرستان گچساران مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
2082/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانش آموز منطقه جنگي گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز