Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@15:26:15 GMT

بانوان خراسانی به لیگ برتر بدمینتون راه یافتند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۱۲۱۸

بانوان خراسانی به لیگ برتر بدمینتون راه یافتند

رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار زنان ورزشکار این استان در قالب تیم آکادمی پونا به لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور راه یافتند.

به گزارش قدس آنلاین ، حسین رضوی روز چهارشنبه  افزود: این تیم که پارسال در لیگ دسته یکم حضور داشت امسال در قالب یک باشگاه خصوصی به رقابتهای رفت لیگ برتر بانوان کشور راه یافت و در این چارچوب از فردا یکم آذر ماه در شاهرود به پیکار حریفان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون یک تیم از نیشابور در بخش مردان و تیم کیهان سیاحت پارسیان از خراسان رضوی در بخش بانوان لیگهای دسته یکم بدمینتون حضور دارند.
مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی آکادمی پونا نیز گفت: این باشگاه به عنوان یک کانون فرهنگی آموزشی در رشته های مختلف با حمایت باشگاه و خانواده ورزشکاران فعال و یکی از آکادمیهای آن مربوط به ورزش بدمینتون است.
علی اصغر امینیان افزود: همه کادر فنی و ورزشکاران تیم بدمینتون پونا بومی خراسان هستند که با همین اعضا پارسال توانست موفق به کسب مقام دوم لیگ دسته یک کشور شود.
وی ادامه داد: برای حضور در رقابتهای لیگ برتر از 'سیمین مه جبین' به عنوان مربی تیم ملی بدمینتون کشور و دو ملی پوش به نامهای نسرین صفایی و سیمین عابد خجسته در ترکیب جدید تیم پونا بهره گرفته شده است. 'زینب ارحمی چیتگر، فائقه بقایری، ملیکا یحیایی، دیبا اسماعیلیان طوس، النازدانشور قاسمی پور، فاطمه احمدزاده قاری، سیده مبینا نبی نژاد، مهتاب پاداری کرمان و مونا سادات جوادی مقدم' دیگر وزشکاران توانمند عضو این تیمهستند.
مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی آکادمی پونا همچنین آمادگی این باشگاه را برای میزبانی رقابتهای برگشت لیگ بانوان اعلام و بیان کرد: این موضوع به مسئولان هیات بدمینتون خراسان رضوی منعکس شده و امید است مسئولان فدراسیون بدمینتون نیز با درخواست ما موافقت کنند.
رقابتهای رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور از فردا یکم آذر ماه به مدت چهار روز با حضور پنج تیم در شاهرود آغاز می شود.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بدمینتون مسابقات بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت در اختیار دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشور است.
 تلاش متخصصان داخلی کشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده است تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات مورد نیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.
توان فنی و مهندسی کشور در حوزه ابزار‌های مدیریت منابع آب از جمله شبکه آبیاری زهکشی، تونل‌ها و سد سازی نیز ۱۰۰ درصد است و ایران در بین چهار کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد.
 این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیچ توانی برای اجرای پروژه‌های فنی-مهندسی آب در ایران وجود نداشت و کشور در صنعت آب به شرکت‌های خارجی وابسته بود، اما امروز نه تنها جزو چهار کشور برتر دنیا در خدمات مهندسی آب است، که در این حوزه رقیب سرسخت شرکت‌های خارجی محسوب می‌شود.

گزارش از ناهید خدادادی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند