Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نیرو‌های ویژه در یک عملیات گسترده علیه داعش موفق شدند تعدادی زیادی از تروریست ها را شناسایی کنند.

نیرو‌های ویژه در یک عملیات دقیق موفق شدند شماری از عناصر مخفی گرو تروریستی داعش را در جنوب شرق شهر موصل شناسایی کنند.

در ادامه، چند گروه از نیرو‌های تیپ «۳۰ و ۱۵» پس از دریافت کامل اطلاعات، عملیات گسترده‌ای را علیه هسته‌های خاموش داعش در منطقه «الاسلامیه» در جنوب شرق شهر موصل انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های عراقی در ابتدای عملیات خود توانستند دو مقر و پایگاه تروریست‌های مخفی داعش را منهدم کنند؛ در جریان این عملیات ۵ تن از عناصر تروریستی داعش هم دستگیر شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات جست و جوی منطقه به منطقه نیرو‌های بسیج مردمی عراق در محور «الاسلامیه» برای شناسایی تروریست‌ها ادامه دارد؛ منطقه الاسلامیه دروازه ورود یه شهر موصل از محور جنوبی محسوب می‌شود.

نیرو‌های بسیج مردمی در جریان عملیات در کرانه شرقی شهر موصل هم موفق شدند ۶ تن از عناصر تروریستی داعش را شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن آنان را دستگیر کنند.

از مرکز استان نینوا خبر می‌رسد، چند گروه از نیرو‌های تیپ ۶۶ پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را در رشته کوه‌های «بادوش» در منطقه «العلان» در حومه شمال غربی شهر موصل انجام دادند.

در جریان عملیات نیرو‌های عراقی که با پشتیبانی یگان‌های هوایی صورت گرفت، ۳ پایگاه و مقر عناصر مخفی گروه تروریستی داعش منهدم شدند و ده‌ها تله انفجاری هم کشف و خنثی شد. مناطق غربی و مرزی استان نینوا همچنان به هسته‌های خاموش داعش آلوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! عکس عروسی یک زن که در آتش داماد زنده زنده سوخت! + جزییات شلیک های وحشت آور فقط برای شاخ شکنی در مشهد! + عکس افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! زنده شدن زن بابلی پس از مرگ + عکس وجزییات این مرد گیلانی سردش نمی شود + فیلم شنا در رودخانه سرد مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود

منبع: رکنا

کلیدواژه: عراق داعش تروریست شناسایی تله عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو دختر پاکستان کشف زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور در سوریه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در صحرای استان حمص منهدم کرد.

به گزارش مشرق، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه های تروریستی در منطقه استفاده می کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه