Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@04:40:05 GMT

قائم مقام ریاست دانشگاه تبریز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۱۹۵۳

قائم مقام ریاست دانشگاه تبریز منصوب شد

رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی محمدتقی اعلمی را به سمت قائم مقام ریاست دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی  محمدتقی اعلمی را به سمت قائم مقام ریاست دانشگاه منصوب  کرد.

در حکم انتصاب  محمدتقی اعلمی آمده است:   نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و شایستگی‌های جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی به سمت قائم مقام ریاست دانشگاه تبریز منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از تخصص و درایت خویش در حسن انجام مسئولیت‌های محوله موفق و موید به تائیدات الهی باشید.   محمدتقی اعلمی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز را نیز بر عهده دارد.

لازم به ذکر است، محمدتقی اعلمی، استاد تمام گروه مهندسی عمران آب دانشکده فنی مهندسی عمران دانشگاه تبریز بوده و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت پشتیبانی و توسعه منابع، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تبریز، دبیر هیات اجرایی جذب هیات علمی و مدیر امور امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه از سوابق اجرایی وی است.

همچنین چاپ بیش از۸۰ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه بیش از ۱۰۰ مقاله در همایش‌های ملی و بین المللی، تالیف یک جلد کتاب، اجرای ۲ طرح پژوهشی از جمله فعالیت‌های علمی و آموزشی این استاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز رئیس دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب