Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:08:09 GMT

نه هالک و نه اسکار؛ وولی مرد سال چین شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۰۳۸

نه هالک و نه اسکار؛ وولی مرد سال چین شد

هافبک راست تیم شانگهای SIPG با کنار زدن رقبایی همچون پائولینیو، اسکار و هالک به عنوان برترین بازیکن سوپر لیگ چین در سال 2018 انتخاب شد.

به گزارش "ورزش‌سه"،   تیم شانگهای SIPG در انتهای رقابت‌های سوپر لیگ چین با پشت سر گذاشتن تیم‌هایی مثل گوانگژو و شاندونگ به عنوان قهرمانی رسید. تیمی که با مربیگری ویکتور پریرا و داشتن بازیکنانی مانند هالک و اسکار، با اقتدار مقام اول را کسب کرد و اینگونه باشگاه اول بزرگترین کشور قاره آسیا نام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما با انتخاب کارشناسان فدراسیون فوتبال چین، وو لی، وینگر راست تیم شانگهای و تیم ملی این کشور با گذر از ستارگانی مثل هالک، اسکار و رناتو آگوستو به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین در سال 2018 انتخاب شد. این هافبک از سال 2006 پیراهن تیم شانگهای SIPG را بر تن می‌کند و تا به الان در 296 بازی 151 گل به ثمر رسانده است. لی هم‌چنین از سال 2010 جزء ستارگان تیم ملی چین است و تا به الان 57 بازی برای شیاطین آسیایی انجام داده و 12 گل هم به نام خود ثبت کرده است.


هافبک 26 ساله در این فصل، ستاره تیم قهرمان بود و در 29 مسابقه 27 گل وارد دروازه حریفان کرد. وو لی در کنار این تعداد گل 8 پاس گل هم برای یاران خود ارسال کرد تا اینگونه با قدرت، عنوان بهترین بازیکن سوپر لیگ چین را به دست آورد.

 

شانگهای چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شانگهای چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای