Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دفتر منطقه‌ای یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا با اشاره به شرایط تحصیل برای کودکان مهاجر در ایران گفت: شرایط تحصیل برای این کودکان در ایران بسیار رضایت‌بخش است. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ استانها استان تهران نظرات

برتراند بنول در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با بیان اینکه شرایط تحصیل برای کودکان مهاجر در ایران بسیار رضایت‌بخش است اظهار داشت: ایرانیان بسیار مهمان‌نواز هستند و با کودکانی که از کشورهای همسایه همانند افغانستان که به این کشور مهاجرت کرده‌اند ضمن برخورد بسیار صمیمانه، شرایط تحصیل را نیز برای آن‌ها فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما دولت ایران حمایت‌های خوبی از کودکان معلول در خطر آسیب‌پذیری داشته است و یونیسف نیز در این راستا با دولت ایران همکاری‌های لازم را دارد.

معاون دفتر منطقه‌ای یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا با اشاره به حضور خود در شهرستان بهارستان بیان کرد: اطلاعاتی از فعالیت‌های جام باشگاه‌های کتابخوانی ایران کسب کردیم که درصدد برآمدیم تا این فعالیت‌ها را از نزدیک مشاهده کنیم؛ از این‌رو به شهرستان بهارستان که در جام باشگاه‌های کتابخوانی رتبه برتر کسب کرده بود آمدیم تا با شیوه‌های کتابخوانی و نحوه ارتباط آن‌ها با یکدیگر آشنا شدیم.

بنول با اشاره به همکاری یونیسف با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران ادامه داد: یکی از زمینه‌های همکاری، حمایت از باشگاه‌های کتابخوانی در ایران است و برنامه‌ای که برای یونیسف مورد توجه قرار گرفته است نحوه مشارکت و ارتباط کودکان با یکدیگر و صحبت‌های آن‌ها بود که این موضوعی بسیار جالب توجه است.

وی در پایان مردم ایران را بسیار دوست‌داشتنی عنوان کرد و افزود: ایران مردمانی متحد، همدل و معتقد دارد که بسیار مسئولیت‌پذیر و خلاق هستند که این برای من بسیار جالب بود.

انتهای پیام/ن

R7840/P1361/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان

گروهی از پرندگان مهاجر در راه بازگشت به عرض‌های شمالی کره زمین، میهمان شهرستان گرمه شدند.

کد خبر 751154

دیگر خبرها

  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • پرندگان مهاجر در آب‌گیرهای گرمه فرود آمدند
  • فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم
  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا