Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛   سیدجواد رفائی مشاور فرهنگی هنری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در یزد با بیان اینکه سال آینده جشنواره امام رضا (ع) وارد مرحله و سبک جدیدی می‌شود، گفت: احتمال ادغام جشنواره‌ها برای سال‌های آینده وجود دارد و این موضوع در کارگروه تخصصی با حضور معاونان تخصصی وزارت ارشاد و مدیرکل ارشاد استان‌ها مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجواد رفائی از برگزاری جشنواره‌ها بصورت دوسالانه خبر داد و افزود: هنرمندان باید برای خلق آثار جدید یکسال فرصت داشته باشند و سال بعد، آثار خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های بنیاد امام رضا (ع) در سال‌های اخیر، برگزاری جشنواره‌های رضوی بوده است که در مدیریت جدید نیز توجه به متخصصان و اهالی فن برای ترویج سیره و روش علی بن موسی الرضا (ع) در ابعاد علمی، فرهنگی و هنری در اولویت برنامه ها است.

نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه استان‌هایی که تمایل میزبانی از جشنواره‌های رضوی را دارند، باید یک سری امکانات را برای برگزاری جشنواره در سطح بسیار بالا انجام دهند، گفت: کمک مسئولان استانی از طرف ارگان‌های مختلف یکی از پارامتر‌های بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برای اعطای امتیاز میزبانی است.

رفائی با اشاره به  استقبال خوب مخاطبان از اکران فیلم‌های منتخب جشنواره رضوی افزود: مشاهده محل اکران فیلم‌ها و گزارش‌های دبیر تخصصی جشنواره، نشان از حرکت بسیار خوبی است که امیدواریم تاثیرگذاری زیادی بین مردم هم داشته باشد.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند برای هنرمندان و دانشجویان رشته فیلم سازی موثر باشد و بدون شک فرصت مناسبی برای ارتباط و تعامل بیشتر هنرمندان است.

رفائی گفت: یکی از موارد تاثیر گذار در جشنواره ها، حضور آثار هنرمندان و فیلمسازان درجه یک کشور است که هنرمندان جوان می‌توانند برای فراگیری شیوه‌های فیلم برداری و موضوع پردازی، بهترین بهره را ببرند.

وی تصریح کرد: سخنرانی تنها راهکار تبلیغ فرهنگ رضوی نیست، بلکه ترویج این فرهنگ در دنیای امروز با بهره گیری و حمایت از تولید فیلم‌های مستند و داستانی یکی از بهترین روش ها است.

انتهای پیام/ی

سال آینده جشنواره امام رضا (ع) وارد مرحله جدیدی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است