Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی ریزش پل سوم بشار یاسوج بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر تردد بر روی این پل ممنوع شد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در حالی پل سوم بشار یاسوج پس از ۱۳ سال به بهره برداری رسید که چندی قبل این پل بر اثر بارندگی‌های اخیر شکسته شد و تردد بر روی این پل ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید برخورد قاطع دستگاه قضایی با مقصران تخریب پل سوم بشار از دعوت تعدادی از مقصران احتمالی این حادثه به دادسرا خبرداد.    

وی افزود: معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان به دادسرا دعوت شده اند و اظهارات لازم درخصوص موضوع اخذ شده است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه اقدامات کارشناسی در حال انجام است، ادامه داد: پرونده درمرحله تحقیقات مقدماتی است، با شناسایی مقصران این حادثه برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دراین رابطه دلایل خوبی جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: در اجرای حقوق عامه دادستان به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

گفتنی است، این پل به طول ۱۳۰ متر و دارای ۲ دهانه ۲۵ متری و ۲ دهانه ۴۵ متری است که ۲ باند رفت و برگشت با عرض هرکدام ۱۱ متر دارد. با بهره‌برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت، ساخت این پل نقش مهمی در پدافند غیرعامل این شهر ایفا می‌کند به طوری که بار ترافیکی قسمتی از شهر یاسوج را که اکنون بر روی پل‌های شماره یک و دو است کم می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق عامه مدعی العموم بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است