Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی و کشتن شدن یک جوان بلوچی مقابل پمپ بنزین شهر خاش به دلیل ۱۰ لیتر بنزین؛ سردار احمد طاهری در تشریح جزییات این خبر گفت: شب گذشته در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تجمع و شلوغی منجر به درگیری در پمپ بنزین "سرحد" شهرستان خاش بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد علت تجمع و تنش به وجود آمده، ورود بدون نوبت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به داخل صف بنزین و اعتراض شهروندان به راننده این خودرو بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت و استمداد مردم از پلیس برای بررسی و پایان دادن به تنش به وجود آمده، یکی از مأموران گشت کلانتری ۱۲ شهرستان خاش وارد عمل می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: راننده خاطی با بی احترامی و تحریک شهروندان با حرکت به سمت یکی از مأمورانقصد تعدی به وی را داشت که در این هنگام فرد دیگری نیز با سوء استفاده از شلوغی و ازدحام جمعیت از پشتِ سر با حمله به این مأمور، قصدِ خلع سلاحِ سازمانی او را کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأمور پلیس ضمن درخواست از شهروندان برای متفرق شدن، جهت جلوگیری از خلع سلاح و بروز خطرات احتمالی، با بکارگیری قانون سلاح به فرد مهاجم هشدار می‌دهد، اما این فرد باحمله به مأمور پلیس، ناگهان دستش را به سمت سلاح برده و ماشه را چکانده که منجر به شلیک یک گلوله و زخمی شدن یکی از رانندگان حاضر در پمپ بنزین از ناحیه کتفِ راست می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اقدام غیرقانونی این فرد در تمرد و تعدی به مأمور پلیس و شلیک گلوله، مأموران بلافاصله وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مجروح حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل و پس از مداوا ترخیص شد که در عیادت مسئولان انتظامی وضعیت جسمانی وی مطلوب بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرد خاطی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند