Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاجی رئیس هیئت دو ومیدانی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: رقابت های دو و میدانی دختران مقطع متوسطه دوم دختران شهرستان بیرجند با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید. 

وی افزود: پرونده رقابت های دو و میدانی مقطع متوسطه دوم دختران شهرستان بیرجند با قهرمانی تیم هنرستان تربیت بدنی رشد، دومی دبیرستان زینب و سومی تیم دبیرستان شاهد به پایان رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاجی گفت: در بخش انفرادی در ماده پرش طول مهلا ملایی، پرتاب وزنه  مریم محمدی، پرتاب نیزه حسنیه هاشمی، پرش ارتفاع کوثر محمد زاده، پرتاب دیسک سهیلا سلیمانی و رله المپیک دبیرستان مصلی نژاد مقام های اول را کسب کردند.

انتهای پیام/غ

معرفی تیم ها و نفرات برتر رقابت های دو و میدانی دختران بیرجند 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا