Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یادداشت این نشریه آمده است: با استعفای علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان، وزارت کشور محمد جواد فدایی را پس از چندماه سرپرستی، به عنوان استاندار کرمان منصوب کرد.
در معرفی فدایی می توان گفت : وی از چهره های برجسته علمی و دانشگاهی است که علاوه بر کرسی استادی دانشگاه شهید باهنر کرمان ریاست سازمان برنامه و بودجه استان، ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان، معاون عمرانی استانداری کرمان در دولت اصلاحات و معاون استانداری کرمان در دولت تدبیر و امید را در پرونده مدیریتی خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنانکه شناخت کافی از دکتر فدایی دارند، وی را شخصیتی آرام، صبور، نجیب و از لحاظ مدیریتی عملگرا می دانند با نگاهی به سوابق اجرایی گذشته فدایی، نشان می دهد چهره اجرایی و علمی و نگاه وی به مدیریت دانش محور بر تفکرات و گرایش سیاسی او برتری و ارجحیت دارد.
فدایی همه شرایطی که اکثریت جناح های سیاسی و نمایندگان مجلس برای کرسی استانداری کرمان خواستار بودند را دارا می باشد، بومی بودن، شناخت کافی از پتانسیل ها و حوزه های مختلف، سوابق موفق مدیریتی و تجارب فراوان اجرایی در استان منش و تفکرات سیاسی فدایی همواره بر مدار اعتدال بوده است، البته اعتدال دکتر فدایی را نباید از دریچه حزبی نگاه کرد.
وی در دولت اصلاحات که مسئولیت های مهم فراوانی را برعهده داشت از مسیر اعتدال خارج نشد به نوعی اعتدال جوهره وجودی و روح اندیشه سیاسی وی را تشکیل می دهد.
انتخاب فدایی به نوعی نماد احترام به رای اکثریت مردم به دولت تدبیر و امید در استان کرمان است.
گرچه انتخاب فدایی زمانی طولانی مدت را طی کرد، اما پایان این انتظار یک انتخاب مبارک برای مردم کرمان بود.
انتخابی ایده آل بر مدار اعتدال، اکنون وقت آن است همه جناح های سیاسی، احزاب، نخبگان علمی و اصحاب رسانه با حفظ رسالت خود برای توسعه و پیشرفت استان کرمان فدایی را همراهی کنند تا قطار شکوفایی دیار کریمان به سرمنزل مقصود که همانا آبادانی و سربلندی کرمان و کرمانیان است، تحقق یابد.
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اصحاب رسانه توسعه و پیشرفت دولت اصلاحات سازمان برنامه و بودجه وزارت کشور 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام یکی از فدراسیون‌هایی بود که در سال‌های اخیر مدال‌آورانش از لیست قهرمانانی که هر ساله به مراسم تجلیل با حضور رئیس جمهور دعوت می‌شدند، خارج شده بود.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر وعده داده بود آیین‌نامه پاداش قهرمانان اصلاح می‌شود، یکی از اقداماتش بازگرداندن نام قهرمانان این رشته به لیست تجلیلی‌ها بوده است.

فدراسیون بدنسازی اعلام کرده روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل رئیس جمهور از قهرمانان 124 نماینده خواهد داشت که به همین بهانه و پایان انتظار 6 ساله قهرمانان این رشته با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی گفت‌وگو کردیم. 

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام در این باره به "ورزش سه" گفت: "خوشحالم که این خبر را اعلام کنم 124 نفر از مدال‌آوران فدراسیون بدنسازی در سال 1402 روز سه‌شنبه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می‌گیرند. در همین راستا جا دارد از ریاست محترم جمهور و وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که خواسته جامعه بدنسازی و ورزش‌های قدرتی را شنیدند و بعد از 6 سال دوباره نام این قهرمانان در لیست تجلیل قرار گرفت. از سال 96 به بعد نام قهرمانان فدراسیون بدنسازی از لیست مدال‌آورانی که تجلیل می‌شدند، با تصمیمی غیرمنطقی خارج شده بودند و با این بهانه که فدراسیون ما در بازی‌های آسیایی و المپیک حضور ندارد، قهرمانان ما را دعوت نمی‌کردند."

وی افزود: "در سال‌های اخیر پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام دادیم. از دوران آقای سلطانی‌فر و همچنین سجادی این موضوع مطرح شد و متاسفانه پاسخی نگرفتیم، اما آقای کیومرث هاشمی و تیمشان صدای جامعه مظلوم پرورش‌اندام را شنیدند. ما همه محدودیت‌های مالی را می‌دانیم و به نظرم مبلغ جایزه‌ای که اهدا می‌شود، در درجه آخر قرار دارد. بیشتر از منفعت مالی برای قهرمانان ما حضور در این مراسم اهمیت دارد که در کنار سایر قهرمانان بتوانند مورد تقدیر قرار بگیرند."

نصیرزاده در پایان عنوان کرد: "وقتی امروز دعوتنامه را برای قهرمانان فدراسیون ارسال می‌کردیم، ذوق و انگیزه زیادی پیدا کردند و قطعا این موضوع می‌تواند به افتخارآفرینی آن‌ها در سال جدید هم کمک کند. من به نمایندگی از جامعه بدنسازی و ورزش‌های قدرتی از وزیر ورزش بابت این اتفاق خوشایند تشکر می‌کنم."

دیگر خبرها

  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس